2011年11月3日 星期四

即興王苑芝水百合演唱會

2011年10月30日

好搞笑既一日, 本身係好得閒既一日變得好忙~ BUT WE ENJOY IT~

噚晚係到諗今日有咩做既時候
俊仔忽然講左句"不如睇下有咩show睇呀"
就係咁買左王苑芝演唱會, 竟然仲有飛買~

我地去完美食巡禮就行返去九龍站hea一陣
因為仲有少少時間

個衰人話想去high tea~ 就算唔high 都tea喇 haha
行行下, 見到element 原來有一間LGB
你要知道我係幾鐘意食佢既moncaron, 但堂食真係太貴喇......><



我地叫左一個tea for two , 再加一個心太軟with ice cream~
心太軟唔知, 因為我冇份食,
不過個ice cream 真係超得, 真係意料之外呀~
好creamy, 好滑, 好有vanilla 味! 我唔係講廢話
食得出係用新鮮既vanilla, 唔係味精! 十個ike
 


high 完個tea, 我地就返尖沙咀食kfc, 仲要2個人share一個餐
因為真係好飽呀.......

食完行去紅館, 時間岩岩好~

估唔到佢咁準時wor , 我地8點半到, 坐底一陣就黑, 之後就開始喇



好勁, 佢有成個樂團, 再加band
呢個應該係live既好處吧~ 真係好正!




好認真, 我地2個都唔算熟王苑芝
好多歌都唔識, 識一半喇, 識唱咪既真係一隻手數得哂~
所以我地好專心聽歌~ 估唔到原來IVANA 都有返2手~




我真係比佢嚇到架, 聽佢唱LIVE, 我竟然會有毛骨悚然既感覺
佢唱多左好多唔同type 既歌, 同我平時係cd聽既ivana 真係好唔同
呢d 真係實力派!!!!!!!!



好鐘意佢呢條裙, 原來係木既架, 係成條bea 出唻架! 好勁~



呢張相真係好正! 個spotlight 岩岩好呀~ 仲要我地呢邊先有, 對面睇唔到架~




ivana 唱我最愛既"我真的受傷了", 佢既live有令我喊既衝動.......
(我真係喊, 人地就會以為我失戀架喇......hahaha)



佢仲表演左佢既演奏級鋼琴tim! 勁!



仲有tik tak舞
 睇得出佢真係好用心去做好呢個演唱會呢




最後呢條波波裙好靚...........不過唱d 歌好悶..........haha



最後encore 位先搞笑呀
ivana 話想自彈自唱一首歌, 不過唔知歌詞
想搵人幫佢search, 佢助手就拎左佢電話比佢
佢彈彈下, 忽然停左
佢話"sorry 呀, 我唔係想停架, 不過有人打比我呀..."
全場爆笑~
王"我應唔應該聽呀?因為呢個係eason唻架"
 全場高呼"聽喇...................."
王"喂, 做咩呀? 我做緊show呀...........你係下面? (望一望) 哦, 拜拜"
hahaha, ivana 真係一個低b 妹唻架, haha好搞笑~

沒有留言:

張貼留言