2011年11月15日 星期二

水舞間姊妹淘 - MGM


係SUKI 生日飯那天, 一齊決定去澳門睇水舞奸
2個星期就BOOK 好哂D 野, 都好好喇~ 

2011年11月12日
正式出發~ YEAH~

我買到平既金光飛航, $268 一set~
仲買到13晚既水舞奸tim~
(都唔明點解12晚就冇13會有)

我地係尖沙咀出發,
食左個kfc 早餐
坐一小時船就到澳門喇~ 好快

到左就先去搵MGM 既車, 因為suki話想去high 個tea
我唔係到左, 都忘記左MGM有個咁靚既garden~









最喜歡影人家的拍攝 (我朋友來的 XD)



有相思雀...........相思雀.




好靚, 我係一個非常祟西, 日 既人士
中式野, 我真係麻麻



影下相, 再走圍行下
就行左去cake shop 睇下~
都有好多好靚既蛋糕呀~ 真係好吸引呀~







不過想行多一陣先TEA, 就係咁比我發現左文華東方

沒有留言:

張貼留言