2011年11月20日 星期日

水舞間姊妹淘 - 大三巴

2011年11月12日

我地今次講明呢個係HEAHEAHEA 之旅, 當然唔好咁趕喇!
我地high 完個tea , 行返出美高梅打算搵的士搭
但上次既經驗過我知, 澳門既的士demand 係大過supply既(唔好意思, 我係經濟人)
係的士站等左勁耐都冇的士, 最後我提出一路行一路等

反正行過去新馬路都只係十五分鐘到




果然喇, 一路行係一路等唔到的士架
haha, 最後我地都傾下行下笑下影下, 好快就到喇

我好似係第一次夜晚唻大三巴
估唔到, 原來夜晚既議事庭前地係咁靚架wor



suki 介紹左一間好好食既炸雞係大三巴後面 (大堂街)





其實我覺得都幾貴, 一個set 要成$29........


不過又真係幾好食既, 但又唔係果d 我會食完都好懷念既味道
我食果時同佢地講好似我以前學校小食部果隻!
佢最貼心都係果杯涼茶~



雞腿JUICY, 肉又唔鞋! 不過個外面夠脆夠新鮮, 但唔太夠味
我地食到最後先發現有spicy powder








完食野行返落大三巴行下!



自拍一流的mandy~








夜深人靜既大三巴, 別有一番味道!




我介紹大家去戀愛巷拍照
估唔到有呢個咁美既大三巴wor~




mandy 鏡頭下的我



 

係大三巴玩完hea完就係時候過關喇~上珠海再玩過, haha

 


 

沒有留言:

張貼留言