2011年11月6日 星期日

去昂平, 唔搭360


2011年11月6日

當有人開始投訴成日行街睇戲食飯好悶呀
我呢個女朋友就要開始搵D 新意去下喇........

見到blog 上有人去完昂平市集玩吹波波
就提議喇!

搭車入東涌, b出口



好快就會見到360 架喇, 
不過因為有人細膽到暈, 佢真係連纜車都話唔敢搭咁話
於是................
我地去左搭巴士! 23號係假日要$27, 平日$17 ja........好貴呀
雖然搭纜車仲貴, 不過快d呀ma
 

巴士要成35分鐘,
我地上山果時仲要咁岩遇上前面交通意外.........
等左30分鐘! 我地仲要係第一批..........後面車龍長到爆
就係因為呢件事, 我發現外國人(白人) 係勁8卦
勁多外國人落車, 就係為左落去睇下咩事
之後就返上車report! hahahaha
反而我地呢d 香港人就乖乖地坐係到等
真係架, 我見到幾架車後面果d 都係咁行上唻



終於都到左喇~ 一落車就好fresh 既空氣!
好怡人既空氣同風景, 果然假日唻下呢d地方係非常好既


我地呢d 打壞80後係唔會行上去呢條百級長梯架喇!
係下面拜拜, 同佢SAY HI 就OK架喇~



我十年前唻過, 當時都未有昂平,
又係搭好耐車先入到唻
十年後今日, 好多野都唔同哂lu~


有隻牛牛食完草, 係到休息緊
但d狗狗睇唔過眼, 勁吠佢!
不過牛牛都懶得理佢地, 你有係吠, 我有我訓....haha
牛牛仲做左model tim! 個個都行過影一影~
(係架, 城市人牛都影一餐架)

 

呢到有個特色小食 - 特大棉花糖
真係好大, 我地2個人真係食唔哂
所以影人地果d, 而且都唔平架($20)
多人share 都ok既~


昂平市集佢話係做緊一個環泡嘉年華
何來嘉年華?????????? 真係一d 氣氛都冇
佢係有少少檔口有遊戲玩下
不過.............果d staff 個個都好似唔想做咁
我見到佢個樣就唔想玩.............

周圍的確係多左好多吹泡機
呢個係幾得意, 因為見到d 小朋友玩得開心, 個人都開心d

香港手信店有老夫子wor~

落山既360 係要等at least 70分鐘架!
買左來回果d, 真係冇得揀喇~


我鐘意呢個, 好q呀~


行左唔係好耐, 一個鐘到
因為真係唔係太大, 而且冇咩特別野行~

係出口位, 見到呢個嘔白泡既機~ 爆笑~ hahaha


我地一路行果時, 已經見到有山水豆腐花食
山長水遠唻到, 佢唔係山水既都要整一碗喇~


是普通的, 不過食風味ma ($10)

再加魚蛋10粒, 呢個真係勁平$10 10粒
係邊都食唔到喇~~~~~~~~~~~~~



食完就搭車返東涌lu
行左一陣就返家喇~

下次去濕地公園先~

沒有留言:

張貼留言