2011年11月16日 星期三

終於到手 Iphone 4S


我快快手已經係用係澳門見到可愛既熊貓iphone case喇
真係可愛熊貓難求呀.........

4s 好用嗎? ok, 不過我個人覺得上網真係冇快到
可能我用既網絡公司問題......=_=
anyway~ 佢連佢最pround of 既語音助理siri
香港都真係好難用到
例如我問佢: what is the weather today?
siri: i dun know the weather in hong kong
又或者我問: which chinese restaurant you recommend?
siri: i cannot look for places in hong kong
我真係比佢激死
不過一d 簡單既calling, message, reminder, alarm 都做到既~ 冇問題

另外因為唔係好知ios 5 會有咩功能
點知比我冇意中搵到一個好好用既web~ 分享分享

iOS 5 教學 Tips

http://www.iphonefire.com/category/ios5-tips/


so so so so happy to have you !
終於都可以whatapps, haha

沒有留言:

張貼留言