2011年11月18日 星期五

澳門文華東方酒店

2011年11月12日


不過竟然比我抬頭一望, 見到 -> 文華東方酒店
你知喇, 香港文華都夠哂出名喇~
一於去睇下先~

一去到就見到佢有個afternoon tea buffet
之後我地入去行左一round
果到d staff 真係超勁nice, 人跟人既服務, 貼心又唔煩人~讚~!




我地行左一round 之後, 再經個經理說服睇日落
決定再睇咪個cake shop 先~





我問佢, 同香港果間文華cake shop有咩分別,
佢就答我 "雖然我地係同一個集團, 不過唔同師傅, 所以都唔同架"
我地15/16, 又見佢D cake 冇咁吸引
佢d staff 真係好好架, 我地煩左佢好耐
佢都仲係笑笑口對住你, 勁nice~ 


最後決定係樓上食afternoon for 2~ 一邊睇日落一邊high tea~
何等享受!!!!!!!!!!!!





唻2杯cupicino, 一杯latte 唔該~



先唻一個tower~



唔知係咪師傅知道我地有3個人, 比左勁多cheese 同parma ham 我地
不過佢唻左之後我呆了! 因為真係好多.........所以我地仲request左要d 餅同melon tim~
又係比勁多我地, $188 一個tower, 真係變得好抵
呢d parma ham (下圖再加一倍喇) 再加d 果個好似cheese platter 咁多既cheese......























呢3個好好食~seman 同tuner 係有d lime 味架~ 好特別
再加musroom~

之後再上一個朱古力tower

呢個比較普通, 冇咩特別的


日落, 令人好sad, 不過係好relax 的~




 







 

好老實講一句, 我未係中環文華high過tea
不過如果同一個價錢
我覺得澳門呢度relax好多~
因為有個海境, 有個日落, 最重要係寧靜..............

 

 

 

 

沒有留言:

張貼留言