2011年11月15日 星期二

Day 2 - 新宿LOVE + 原宿shopping

我呢再唔快快手打完個6週年之旅, 我就真係會忘記哂D野
去過邊到有相會記得, 不過再細節我真係驚我忘記...快快打!!!!!!!!!!!!!!!!
--------------------------------------------------

2011年9月18日

今日係我地6週年既大日子呀ma
我可以同呢個人一齊6年, 我自己都唔係好估到...........
我係希望可以同俊一生一世既, 不過世事難料呀ma, 我知道!
只希望以後可以開開心心過每一天就夠!

我之前見到人地影呢個love, 我都已經想影
今日仲要係一個特別日子, 佢仲要咁岩係我地食飯對面
真係夾哂天時地利人和! 有時個天都對我幾好架...........



都好鐘意你呀~



好鐘意呢張相呀~~~~~~~~~~~~




影完相, 我地要去原宿濕平喇~但因為我地已經行左去西新宿喇
唔想再行返去新宿jr,
所以決定去西新宿車站搭車去原宿! 唔會差太遠~




唔記得幾多個站....總之好快就到左原宿竹下通喇~
一行入去就見到一間好大間既AKB 48, 真係毒到冇朋友呀
我只可以講一句"洗唔洗呀?"




正式開始我地既"唔可以狂" shopping 之旅喇







原宿我地都真係行到熟哂架喇
係竹下通一直行落裡原宿
竹下通就係我的天下, 裡原宿就當然係我家俊子既天下


沒有留言:

張貼留言