2011年11月18日 星期五

Day 2 - 代官山

2011年9月18日

血戰完南青山, 都話未戰完喇~
向代官山出發~

我同俊仔都未去過代官山, 但聽聞係一個好地方~
去睇下先~
今日行程真係好趕好趕~........太多地方想去~

去代官山係有少少麻煩既
要去返涉谷轉車, 轉中央線再幾個站先到~



不過到左就覺得好值喇~ 一出站
俊仔講左一句"終於都覺得自己去左日本喇~ 呢到好靜好舒服呀"
係呀~ 仲要我地去到已經開始入黑, 有少少涼, 冇咩人真係好舒服

唻代官山既目的之一  -- cou cou
全店Y$300, 係要知道呢個日本, 除左YOUYOU 之外, 都幾難搵
佢果D 唔係YOUYOU 果D made in china 野, 係日本野唻架~

唔難搵, 一出代官山北口行一陣就到~






之後就要去代官山第2個check point 喇~


waffle's~ 杜如風都介紹既一定係好野~ hehe
不過真係好難搵呀, 就算我地有地圖,
因為代官山真係好似條條街都咁上下
而且天黑, 路更難搵~
再一次覺得自己好好彩, 我有一個好好既地圖王 (我是一個路痴, 同佢真係夾都暈)


我地去到岩岩7點, 我都驚佢關左門,
但仲見到有人係到, 就入去喇
真好彩, 之後再有人入唻都唔比入喇
佢地真係收7點架其實~!!



果到既環境真係好relax, 佢有個open area 架
日頭可以出去曬下太陽~ 幾爽架!

唻喇, 我地叫左一個非常穩妥既焦糖!
佢個waffle好食, 不過可能我地食過再好食既
但係佢個source 真係好得, 唔太甜! 但好香焦糖味~
 good!



我地都唔食太耐喇, 已經阻人收工喇~

係我地搵緊waffle"s 既時候, 經過好多店舖仔
係一間見到好多靚衫~ 我地勁開心呀~ 因為一定係唔會撞衫架~~~
雖然都唔係好平, 不過真係靚到唔捨得唔買架~
不過我地唔陪時間呀~ 食完野再行完果間都8點~ 好多都close左喇~
決定下次一定要去多次~



我地就返返新宿搵飯食喇~
係食飯前經過電器店, 佢做緊大減價~
係真減, 好平好平!!!!!!!!!!! 如果你買平display仲平都你唔信tim
一部單反display , 只係hk$ 2,500! 平過2手!
我都比佢引誘到, 買左一部一直想買既潛水相機
只係$1,300 (tax excluded 因外國人) 香港果d 真係點都要$2000 up~ (我一直想買的) 




好滿足之後, 搵一間食飯坐低喇~
 



日本人真係好細心架, 佢有女士set
份量會少dd, 但種類多d~ 好good~
 



又過左好開心又滿足既一日喇...........

沒有留言:

張貼留言