2011年11月15日 星期二

Day 2 - 裡原宿一籣 + 南青山

2011年9月18日

係裡原宿仲殺咪落表參道,
小俊一定有must go shops 既
因為佢每次唻日本都會買既鞋, 因為平香港水貨30%
咁又真係幾平既





base control 更加係冇得買tim!
俊仔鐘意佢d 中就衫, 香港冇得買~
價錢ok 喇, 唔係太貴, 又唔太平喇~

我仲發現左係base control 對面有一個表參道站!
我地下次可以係呢個站出之後行返過去竹下通果邊~
反正俊仔識行, not me!!!!!!!!!

仲好彩到比我地遇到打算冇得食既一籣tim~ 開心死我~
就係base control 旁邊




我最愛既拉麵 (係食完一風券之後, 地位有變....)



佢買到一袋2袋, 滿足到咩咁
呢個時候既我, 好彩唔係空手者, 都係先前竹下通買到一袋2袋喇
雖然係得2袋~ 不過最緊要鐘意呀ma~ haha

之後未完wor, 繼續殺呀~ 殺落南青山

由表參道去南青山真係遠不遠, 近不近
因為想去既南青山5區都係表參道~ 我地最後係原宿搭返一個站去既

行咪undercover 先



仲有original fake, (偷拍的)

 




戰完未? 未~ haha

沒有留言:

張貼留言