2011年11月28日 星期一

水舞間姊妹淘 - 珠海灣仔海鮮街

2011年11月13日

今日唔洗早起, 訓到飽哂先起身真係舒服到暈
一早plan 好哂既生程, 唔洗左諗右諗!

打的去灣仔海鮮街, 酒店介紹左一間
我當然就唔會去果間! haha

落車, 好多姐姐向你揮手!
我地慢慢睇, 最後揀左一間比較多人少少既

佢話免加一免茶水, 送咪生果
是旦喇, 反正間間差唔多!

坐低左就出左去揀海鮮喇~
呢到好似西貢咁, 揀好左海鮮比哂$, 酒樓先再收加工費! 




酒樓有一個姐姐陪你一齊揀 (方便一邊厄你秤 XD)
想行多2間都唔得, 因為一出門口姐姐就話果間
我地又是旦喇, 反正覺得差唔多! haha~ 幾咁hea~

努力揀, 我地冇咩點講價! 我知我地係明比人厄
不過出唻玩, 少少錢, 佢唔係厄得太離譜我地冇無謂動氣



其實我地都買左唔少野, 有
鮑魚仔9隻, 肉蟹2隻(3根幾), la 尿蝦6大隻, 貝6隻, 聖子2根幾
total y330人仔! 有人話其實都叫貴! 唔知, 我食得開心....haha



入去酒樓再睇睇個menu, 其實加工費都真係幾平~
例如一個清蒸都只係y12 人仔! 香港點得?
我估呢到係平在加工費, 海鮮可以再平d既我估...

不過佢d海鮮真係新鮮到無話再講

啖啖肉既la 尿蝦, 真係好耐冇食!!!! 佢既淑鹽唔係一味得個咸字
有好香既淑味! 回味中..........


呢個蟹又係好得, 雖然最貴係你 (係香港外食唻講平lor~) 呢個要大約y130人仔者~
啖啖肉之外, 仲食得出係好鮮甜
(所以點解我話食得開心 hahaha)



鮑魚仔令我地諗起我們一同去cebu既回憶
因為回憶總是最好的(當年去cebu食過既炭燒鮑魚真係不得了)



加左個菜, y12人仔! 抵到喊!



呢個貝比其他比下去了! 不過因為好平所以食架者 haha
y3一隻仲要開咪邊, 者係y1.5一邊, 夠平未?



好full 好幸福既lunch 呀~ 我都未試過午餐食海鮮咁full仲要唔洗睇menu架(因為好貴)~ haha





最後出場既係................聖子山 haha
我真係睇到呆左, 洗唔洗咁多?????????????
其實買果時都已經覺得2根係太多, 不過見姐姐咁落力說我地
而且仲要係扎住, 就算喇, 又唔係貴! y60 2根~
點知唻到係咁激sssssssssss架者!
我真係咁大個女都未試過唔洗係d 殼中間先搵到一粒咁多既聖子架!





食完好幸福好滿足既一齊, 佢仲打多個8折比我地
加工費total y120 人仔!
者係呢餐每人y170 人仔~ 大約hk230.........唔係話咁平
不過食得好開心!!!!!!!!!!!! hehehe



行過去灣仔口岸搭船返澳門~

巧遇小三巴! 好q呀~ haha



不過做得好細緻呀~



記住係口岸唔係碼頭...........因為我就係因為問錯人
去左一個遠d既碼頭





3分鐘既船程, 要y15人仔
仲要爆滿左大陸人.........咩世界?!
開船已經見到16浦



向官也街出發

 

沒有留言:

張貼留言