2011年12月6日 星期二

水舞間姊妹淘 - 官也街

2011年11月13日

係灣仔口岸坐2分鐘船, 好快就會到新馬路 - 十六浦
我地係16浦對開搵巴士搭去官也街 (今個行程冇打過的, 叻)
第一站就去左食豬排飽, Mandy 本身想食大利記, 不過我話麻麻地
之後一致去新好利~


大家都記得點走, 好快就去到lu
可能時間時間晏左少少, 所以唔算多人
入去就搵到位喇
(注: 我要影呢張相, 並不是mention on 個男人到)



我地點左2個淘tert, 一個豬排包, 一杯凍o t,
因為唔餓呀ma, 但又想食wor, 今朝真係食到好飽呀!!!!!!!!!! 




食完野就去左官也街喇~



唻澳門必食既木糠蛋糕, 本身想去山度拿, 不過見呢到有間新開既
入去試新野先~


佢都幾貴架, 一件木糠蛋糕要$35, 我地叫多一個木糠雪糕 再加多一杯淨雪糕
木糠蛋糕真係超正!!!!!!!!!!!! 係我最愛既soft soft soft 既質地! 而且又唔甜, so good!
雪糕就唔算特別!
呢4件加咪就$135 喇~ 好貴...........



係時候買手信喇, 其實香港開左鉅記之後我都覺得唔洗係澳門買
不過佢地話香港果間貴d wor~ haha~ 不過唻澳門點可以唔買手信呢?

行行下去到街既盡頭, 見到一隻好努力洗衫既熊貓haha



再睇真d, 原來呢間係一間咀香園同某一班designer crossover 出唻既店舖
重點係, 入面好多熊貓呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (發狂)




而且仲係好有澳門特色架tim, 出面一定買唔到架~






行完呢間咁有特色既鋪頭之後,
我地就去排專車去新濠天地睇水舞奸喇~


 

 

 

沒有留言:

張貼留言