2011年12月21日 星期三

聖誕第三擊 - 小酒窩太空之聚

2011年12月16日

食完BUFFET, 當晚又約左食第3餐既聖誕聚餐喇~

本身係想打邊邊, 不過見少左D 人, 咁有人就提議食小酒窩! OK~ 反正我未食過!
不過我星期三打去BOOK 星期5晚台都差D冇位! 真係咁好生意?

約左大家係佐敦地鐡站等! 之後行過去好快架者
一去到已經見到勁多人等位
雖然BOOK 左台, 不過D人未走, 咁我地只好等下先喇


我都真係唔知食咩架, 上Openrice睇過, 見佢食地中海菜....佢話!


先唻一d 好spicy 既chips 先, 真係幾hot架, 仲要係果隻慢慢透出唻果隻!

環境其實唔係十分討好, 主要係因為真係太迫!
我地同隔離台係可以談天架, 聽到哂人地講咩架.....

算喇, 聽講食身質數係可以補償, 就等等喇!
男孩們叫杯大大杯hoegarden 啤啤佢~

merry christmas!~~~~~~~~~~~~ cheers~
我的mango smoothes , 好好飲呀~

聽聞呢到最好食既意大利飯, 我地叫左個海鮮既
真係好ok, 最少佢d飯唔係硬架先喇~ so good~

又魚圈! 呢個普通少少, 不過都唔會話好硬或好un! 一個good~

一個好特別既蝦餅, 可能我食慣左泰式果d, 
呢個比泰式果d lum 一點, 再點咪佢個酸辣source, 好夾~ 

我冇食既curry chicken~

仲有另一名菜~ four season pizza~
好rich~ 而且我超鐘意佢中間果d cream cheese~ 酸酸地好開胃!

ribs~ 好lum, 好入味~

唔夠食, 叫多個意粉~

最後老闆大方請我地飲既SHOOTER~

MERRY CHRISTMAS AGAIN~ cheers~


happy together~

沒有留言:

張貼留言