2011年12月14日 星期三

聖誕第一擊 - Popup



2011年12月12日
約左班姊妹食個early christmas dinner~ 因為有人聖誕去台灣會情人lu~
朋友係報紙睇見介紹, openrice 又未有評價
見係新開, 仲要係soho 區有保證, 要去試菜


我地book左7點, 不過眼見無論幾點都唔洗等位
可能今日係星期一,
不過一個relax 既星期一都幾唔錯!

staff 安排左一個位置係可以見到聖誕樹, 好開心~ 果然係一餐聖誕餐....


環境我比10分 (10分滿分) 因為門口係可以飲下野既地方
而入少少既位置就好relax 好舒服!
staff 都非常之好, 一坐低就問我地要唔要飲d野先
全程都勁nice, 令人好開心架~


佢可以選擇既食物其實好多
主打應該係pizza, 次打係pasta~ 平衡大約$100一個main, OK~ 唔算太貴~

先上A bag of bread, 熱烘烘的香草包, 好香
如果再沾上佢地既vinegar(醋)........真係夾到你唔信!
再加上我地真係好餓低, 再叫多一bag~ haha


友人話今日想飲酒, 又唔想飲corktail,
咁我就suggest 飲啤酒喇~ 因為佢只有2個size, 330 or 550
我想要既harrgarden, 只有550, 冇法~ 咁q大杯當然飲唔哂~


blue cheese chichken wing,
跪跪雞wing, 再配上滑一滑既blue cheese, 好夾好味~


我地order 左佢絕無僅有既steak~ 叫左medium, 可惜真叫我地失望
一佢唔係medium, 2佢好鞋
staff 不時會過唻問一問"how's the food?"
我就毫不猶豫咁答佢"ng.................the steak is a bit overcooked"
佢就同我say sorry 喇, 但其實當時我地已經finish 左個steak 架喇~


four cheese pizza
果然係好cheesy, 再加上後加既black pepper, 真係一絕!
不過真係要熱食呀, 凍左就麻麻喇~


呢個ceasar salad 我真係要一讚再讚,
我地係叫左ceasar salad with parma ham
呢個就要$78, 好細, 不過好值
因為菜係甜既, 你知喇, 我係勁愛ceasar salad果d人
自從上次係半島食過果d咁甜既菜之後就念念不忘
估唔到今日又食到! 好味好鮮好香~ so good!!!!!!!!!!!



環境一流, 我地食完飯, 慢慢飲下野傾下計真relax

話說, 我係想問佢"any credit card discount?"
佢就誤以為我想要discount,
到佢bill 唻既時候就同我講
"因為個steak overcook 左, 但因為唔可以cancel 左steak, 我已經幫你cancel左個pizza喇 "
我真係覺得抵哂件事, 本身我真係想反映意見架者
而且我係想要credit card discount者,
呢個真係一個big surprice, 而且一再証明佢服務態度超好!!!!!
(因為我同佢講果時已經食完, 佢都唔知我係咪講真, 不過佢信我)

totally recommend~~~~~~~

 Pop up





地址 : 中環蘇豪伊利近街49號地下

電話
: 2978 3949

沒有留言:

張貼留言