2011年12月15日 星期四

Day 3 - 秋葉原


OH~ 估唔到呢個日本6週年之旅, 打到我地6年3個月都未打完~ hahahaha
就快唔記得哂d 日子! 冇計, 打一篇要用一個鐘! 平時冇咁多時間ma~
start

2011年9月19日

上回提到我地去完築地食sushi, 平時係會去上野狂掃一輪先去秋葉原既
但因為噚日所發現既好野, 令我地可以慳返一個地點, so good!

直接搭銀座線, 幾個站就去到秋葉原喇,
我地每一次唻日本, 都一定一定會去既地方!!!!!!

我地一出閘就見到一大群人係到唔知做咩
我地咁8, 當然去8下喇~ 就見到d 小朋友係到玩緊"爆船toro" ...咩依家日本仲hit架咩?

之後經過佢地, 就直入電器街喇~
因為今日係星期一, 冇星期日既秋葉原咁熱鬧, 而且冇左行人專用區
少左好多電車男, 女僕....不過都仲係好多人.........點解呢?


我地冇目的咁行架, 見到岩咁停, 左行行, 右行行咁lor~ 最好就係咁~
經過一間店舖, 佢show 緊一部可以玩既紅白機~ 咩超任<-- 我真係咩都唔識
我小孩時一開始就玩gameboy架喇~ 一係女人街買果d cheapcheap 電視遊戲機lor

雖然我識少少咁多既日文, 再加漢字, 睇果句應該係話唔保証一定玩到, 因為部部唔一樣, 唔可以換咁話
不過其實好平架ja, 大約y2400, 者係hk$ 240, 不過不過, 佢最貴唔係部機
最貴係d 2 手game, 好玩果d, 最少都要y1500.....





D GAME 又真係又新淨又整潔





俊仔好努力咁搵, 搵搵..........搵咩者, 我都唔比買呀! XD
佢真係想買架, 佢話香港冇咁多GAME買, 好多那些年咁話
我就話, 第一佢買左返去唔一定買到, 第2, 你玩一陣就唔玩既~GAME 仲貴過機 =_=!


佢係我既怒吼下放棄左, hahahaha
經過mister donut, 又係時候食個tea~ hehe
我都唔明點解香港唔開日本mister donut者! (好似之前開過, 不過又閉哂)


經過見到呢部地震體驗車, 本身想試下
不過唔知果日點解唔想, 就冇試, 依家都有d後悔! 香港都冇呢d野! 真既就唔好試喇~



去打機lu~ 呢部好搞笑架, 係番台機, 睇下你可以推幾多野落地下....我好ja 呀~ haha

每次去日本都要影既貼紙相

仲比我地見到一部裸眼3d 既game, 好貴呀! 不過真係好好玩!
玩完之後, 証明裸眼3d 係有market既~ 不過就要就下位~

我以為我以前去開果間閉左, 幾咁唔開心, 因為我係果到可以睇好多野架~
點知我地行下行下, 比我見返佢呀, 原來佢唔係閉左,
而係搬左又大左, 依家有5層咁高=_=


日本好hit 既apple apps 夾夾貓, 點解香港冇架? 好可愛呀



最高層係豆豆 (佢公司最好賣既野) 賣緊福袋! 好似好抵!

行完秋葉原, 要加緊腳步, 因為想係天黑之前去到六本木!

沒有留言:

張貼留言