2011年12月11日 星期日

老婆生日2011


今年老婆大生日, 佢既四分一個世紀
我本身係打算送返大禮比佢, 可惜世事難料, 胎死腹中
無法喇~

2011年12月10日

一個月前已經約好老婆大人呢日做生日,
約好哥哥一齊tim~
唉~ 我真係失策, 一心打算帶佢去食我上次同suki 佢地去食果間
點知去到佢冇開.......

呀~ 又咁岩比我諗到上次係唸到附近食過一間墨西哥菜~
以為冇同佢食過喇, 點知同佢唻過lu~ 算喇~ 大家都餓, 唔想諗lu~

可能星期6, 今日竟然有brunch, happy~


送的chips~ ok good~


呢個just baked muffin 真係一流, 雖然佢唔係話好好食
不過呢個熱烘烘既程度, 真係令人食指大動~


哥哥的omelet, 好咸, 真係好咸! 不過幾好食! haha


我們的egg benedict~ 我的最愛! 佢唔係我食過最好食, 亦唔係賣相最好
不過食飯係講天時地利, 人和架ma~ 呢個benedict 好味~ 講堅
老婆話我錯有錯著, 因為佢未試過egg benedict, 咁好? haha


i love u forever and ever~


2011年12月11日

梁宅打擾~ surprice party~ 變得一切都唔surprice~ haha


今日有幸比皇上睇中, 成為愛妾, 有幸陪訓~ haha
整晚陪住小希同玩~ 都唔知係佢玩我定我玩佢喇~  


沒有留言:

張貼留言