2011年12月23日 星期五

Day 3 - 六本木

哼, 我係唔會放棄架! 我唔會, 一定會打哂個冇人睇既遊記既
因為呢個TRIP 係一個好有紀念價值既6週年trip

-----------------------------------------------------

2011年9月19日

上回講到我地離開左秋葉原就要去六本木,
今個trip 我地想去d 我地之前未去過既地方~ 東京太大~ 總有地方要去一次~

唔去唔知, 原來六本木係好多野行.....

係秋葉原就去六本木好方便, 因為銀座線就到~


其中一個我想唻六本木既原因係--- 一風堂
當時係香港岩岩開, 多人都爆, 人人去香港食
我地就去日本食! hhohohoho

今次我叻呀, 因為我上左google map 實地行左一次 (實街圖)
所以我竟然可以係完全冇行錯路既情況下帶俊仔去到~ 叻~



我唔係唔想去近d, 不過東京只有六本木既分店~


呢個係白丸, 我記得係10算既情況下, 呢碗係要70 幾80 元架,
不過日本既餐廳好, 食品好都唔興加一
可能係因為要比食品稅 (當加左一, 實際平過加一)

我食完果一刻覺得好食過一籣~ 個湯頭就一樣既~

六本木街頭.....


食完一風堂lunch, 就想去六本木山, 我知係可以行過去架
(行幾耐忘記左, 不過都唔會太遠)

係我地應該係到左六本木山既area 入面, 因為太大
見到cold stone, 俊俊話想食, 因為香港冇, 上次係台灣食過好食(但香港依家又開左?)


我都忘記左係咩味道, 因為佢果d 日文, 我是旦點左一個架ja~
佢地炒雪糕果時好開心架, 因為佢地會一路炒一路唱歌
係每一個都會唱, 仲係唔同既歌~真係食果個都開心哂~


六本木山.............都幾大~


行左一陣冇野行既商場 (我地唔係鐘意行商場人)
去我想去既朝日電視台~


好多叮噹呀



朝日電視冇台場果個狗狗電視台咁大, 而且冇咩行tim~ 又唔比上去參選既
影左幾張相hea一陣, 因為我地要等天黑呀~

LV前一照, 名店走廊


終於都天黑喇, 我成功叫到老公陪我上去展覽台,
因為其實都幾貴架, 佢如果only 睇夜境就y1500
再多y500 就睇咪水族館 (小型)
我老公知我一定要睇咪架~ keke~

好黑呀個小型水族館


因為黑佢打d 燈落d魚到好靚~~~~~~~~


仲比我見到一隻好cute既小魚? 佢全個area都係呢隻野
起碼離遠睇, 我以後係科斗, 但睇真d佢有手手腳腳架wor
我又以為係就變青蛙既科斗喇~
再睇真d, 隻隻都係咁架wor~ 唔識大架喇? 好搞笑呀~
我一直聽到d 日本人叫"kawaii~~~"


佢太可愛喇
有真既可以買返屋企養..........睇圖佢就好易養!
如果可以拎返香港都有少少衝動!!!!!!!



真既買唔到, 咁只可以買隻公仔望梅至喇~
俊仔話我應該真係好鐘意呢隻野, 因為我絕少會買公仔! (接近零既%)


係好細架ja, 睇小小魚, 再睇可愛隻野!
之後就搭笠上去展覽台睇東京鐡塔!
好認真, 我對近睇呢個東京鐡塔真係一d 興趣,
但係呢個遠境又真係幾靚!



可能日本d 屋都比較short~ 咁就更加特顯東京鐡塔既美麗!


佢有個nemo 魚缸, 個個都好似我咁影相架~ haha
唔知佢原意就係咪咁呢?

記得次前係千奇百趣睇過日本有個地方係可以睇到2個東京鐡塔
一個係真既, 一個係馬路
我相信就係呢到, 不過角度問題我影唔出
不過真係好靚!!!!!!!!!



好似星星呀~ haha
我地係到hea左一陣架都~

1 則留言:

  1. ˚ ˛* ˛° .˛*.˛°˛.*★* Happy *★* 。*˛.
    ˛°_██_*.。*./ \ .˛* .˛New Year。.˛.*.★ Merry X"mas★ 。*
    ˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫\*˛. * ˛_Π_____. To Everyone ˛* ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛* ˛. *。
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚ .˛ *
    聖誕快樂 ! Merry X'mas !!

    借用(抄)BLOG友嘅留言 . . . ^O^
    [版主回覆12/26/2011 02:00:06]Wish u have a happy Christmas and new year! Next year keep going on your trip! =]

    回覆刪除