2011年12月29日 星期四

O.....聖誕節


2011年12月25日

我雖然就冇宗教信仰, 不過我都知道聖誕節係耶穌既生日
同時又係聖誕老人到來既日子~ haha

今日一早起身, 就連同俊全家人一齊去左27樓食BUFFET
係邊間酒店我唔知呀~ haha


Chrisrmas semi buffet. with wine~


好好食既魚! so good~甜甜地


食完buffet, 仲要早走
因為我唔知要去到銅鑼灣食~ 我買左係旺角睇戲
本身係睇2點10分
不過我地2點都仲係cwb, haha
算喇, 睇卡通都唔會唔明既~

睇完戲冇野做就打算去沙田睇下個星光花園喇~
好搞笑, 我地本身唔知要拎飛架,
 咁岩行過, 見好多人排隊wor
(你知喇, 我又八wor) 我以為係要買野先可以拎飛
但原來就咁排就得喇, 仲有限人數tim~


見仲有少少時間, 去super sandwish 食個薯仔先~


我地好似係早左5-10鐘出發, 有人預錯左時間lor
我地排到入去就開始緊
仲要個地方勁細.............但又好多人
我被人圍咩都睇唔到..........
好彩我都有少少高度, 舉高手都影到張相


最後走位, 影多一張!



其實佢個所謂表演都幾搞野, 一d 都唔特別
但原來係mid town 個設計師有份既....
唔.........價值高左少少
不過唔表演仲好, 開哂燈就好靚喇~

沒有留言:

張貼留言