2011年12月19日 星期一

聖誕第二擊 - 九龍香格里拉公司BUFFET


2011年12月16日

終於都到左我望川秋水既公司buffet 喇, 話說我地11月就講
11中尾book, 已經咩都冇位,
我地公司係港島區, 不過已經full 哂喇~ 好誇張
最後我提議去我食過超正既九龍香格里拉喇~
雖然就好似貴左少少, 不過我一直同佢地強調, 係超值的!!!!

我都預左果日唔洗做野架喇,
返到公司, hea一陣, 做下野, 覆下email~ 吹下水~ 影下相, 咁就差唔多出門口喇~

老細買既真聖誕樹, 原來真樹係咁香架wor~


老細仲好有心, 包好左d 禮物, 叫我整定d 野拎咪去可以抽獎! happy

仲話要整張紙東主有喜, 休息半天tim~ haha

搭104 好快就落車架喇, 尖東行去最快~
不過唔識路, 迷左一陣咁lor~ gps 萬歲!!!!!!!!!!!!!!

一坐低一人一杯"聖誕特飲" 者係咩? fruit punch...haha

我最期待就係佢d 生豪, 好甜又新鮮~ 真係好好味架~

仲有佢地話好咸既crab 腳, haha, 好有海水味哦!


這個是非試不可的pasta 區, 幾飽都要試~



仲有太多不同既熱食, 不能盡拍!


甜品種類都有很多, 不過最出色的是bread pudding, 一定要試!



仲有home made ice cream~ so good


食飽, 抽獎時間到,
每個人都抽到自己喜愛既東西, 真係好lucky~
我竟然得到我既最愛3眼仔! hehe


大堂合照一張, 老細同senior 走左lu~



最開心係half day off ma~ hohohoho

沒有留言:

張貼留言