2011年9月24日 星期六

第五天吉隆坡 - 新鋒肉骨茶

今日一日打4篇blog, 叻叻
因為有另一個topic打喇, 再唔打咪佢, 我真係負債王喇!

----------------------------------------------------------------

2011年6月22日

行完商場, 食最後午餐先
俊仔一直都好想好想食肉骨茶
知道佢鐘意食, 就搵左好多食+好多旅行團都會去既

新峰肉骨茶



地址: No. 35-41,
Medan Imbi, 55100 K.L.



其實都幾難去, 因為個地圖同本身個位置好似有少少唔同咁
新峄其實係係bukit 區架, 不過佢地d 街名真係條條都差不多
者係Jalan imbi 同 medan imbi , 而且google map 好多細街冇show出唻
我地真係行到傻左~
最後我地知道medan imbi  係Jalan imbi 既一條小街! Jalan imbi 係大街



我地行到Jalan imbi 係咪係到行都見唔到
之後就見到好心人喇
佢地本身係門口吹緊水, 之後聽到我地係到講廣東話
問我地洗唔洗幫手, 好快就指出左新峄係邊喇~ 感動~


我地去到lunch , 不過已經1點幾,
d 旅行團已經走哂~ good~

佢d tissue 都要$ 架, 收我rm$0.6一張架.........=_=




唻個招牌肉骨茶先~ 果然係好唔錯! 好有肉味, 不過冇咩藥材味!

不可少既菜菜!
呢個最後午餐好好味!

吉隆坡之旅要完lu....................


沒有留言:

張貼留言