2011年9月23日 星期五

第五天吉隆坡 - vincci

2011年6月22日

馬來西亞vincci 真係超級的出名, 佢出名咩呢?
就係出名又平又靚
我都話我係咩都唔會執輸果d師奶, 點會唔行呢?

原來vincci 都有2間, 我之前係雙子塔見到一間
佢個樣就知係高級野, 我行入去睇, 雖然唔算係好貴果d
大約hk$ 300-400 一對, 不過覺得佢地講到咁平lor
我本身都失望架喇! 點知我就見到d 人係某一個街口拎住個vincci 行過
我地向呢個街口出發~ (唔好問我邊個, 唔記得, 一定係paviliron 附近)





佢除左有鞋 , 仲有袋, 仲有accessaries..都幾平tim
大約hk$80-199 不等, 其實有d 似香港既red
d 鞋係好平冇錯, 不過d 款唔係真係咁靚,
我呢d 又唔著高跟鞋既, 更加係冇咩款可以揀tim


你搵到呢個門口就叻喇, 唔好問我係邊到wor.....hahaha

另外我想一提既係, 佢地d sales 令我好不爽
佢地冇笑容, 都唔緊要! 黑面, 問佢野3句應一句
個個都係咁架wor, 好好生意都洗咁呀?
問佢有冇size, 佢會拎會比你試, 但有冇size唔會講架wor
你叫佢拎多次就黑你面..................唉~

最後我都係買左一對比自己, 一對比呀妹!


沒有留言:

張貼留言