2011年9月4日 星期日

6週年之行


本身去完馬來西亞, 我今年真係真係真係真係.................
冇打算再去旅行架喇
不過因為本身俊仔係約左人去日本
之後佢比人飛機, 你知喇比人抽起左條筋就真係好難頂既.......hahhaahaha
又之後因為佢答應送我6週年禮物為""""""""""""""""東京之旅"""""""""""""""""""""
我真係又驚又喜, 雖然唔係第一次
因為老公請我去旅行, 我請食飯呢個已經算係少少傳統喇
上次生日去台灣ja
今年有得去日本呀, 開心死我喇
我一直一直都係日本控, 本身上年老公答應12月去北海度過聖誕
但因為日本有副射唔去得...(老豆唔比去><)
本身都覺得今年去唔到日本架喇
(我地呢2個都係日本FANS 唻架, 之前係有講過想一年去一次日本架)

8月中去book 9月17至20, 都已經冇哂d 平package喇
可能d人中秋去唔成, 所以改後一個星期瓜
不過都book到, 但係就比我地睇到既平package 貴左$1000咁多
老公比, 老公話可以就冇問題喇
想講既係, d additional charge 真係貴左好多
之後果d tax + gasoline charge 都係$500, 依家要$850 唉~

仲有2個星期就出發喇~ 可能我有預感呢個9月會好忙
我一早就plan好哂行程喇~ wahahaha
今次主要係美食之旅, 因為d yen 真係好貴
由2年前既8.7 升到依家10.17...........=_=!
所以有d野, 如果佢tax in 既話分分鐘香港仲平d tim呀~

好喇, 唔講咁多, 又要開始做野喇
算喇, 為日本努力!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 則留言:

  1. 哈哈, 放心買啦. 嗰D 傻仔b 仲系喺東京買平d. . . .<(‵▽′)> 哈哈哈!我是壞人
    [版主回覆09/06/2011 10:38:19]yes, 你真係魔鬼!! 不過今次我係美食之旅, 有冇美食介紹先?

    回覆刪除