2011年9月22日 星期四

第五天吉隆坡 - PAVILION

今日係最後一日lu,
又話咁快就又要結束5日既enjoyable trip喇
每次去旅行都好唔捨得走架, 梗係喇可以狂玩!
不過唔做野又點會有$去旅行呢? 係咪?
唔好咁長氣喇, 開始遊記喇!

2011年6月22日

都話去到邊都要食一下mc記先~ 因為酒店附近真係冇咩野食.......



一個好good 既morning 就由一個麥當當開始!!!!!!!!


食完當當, 我地就行過去吉隆坡好出名既PAVILIO 商場喇
其實我地2個都唔係好鐘意行商場
可能比香港化左, 覺得冇野行! ALL 都係名牌唔岩行
不過去到吉隆坡, 我地又真係搵唔到野行咁冇法喇

由我地酒店出發, 行左大約15分鐘就到喇~
都話住bukit好方便~

最出名呢幾個碗, 我見個個blog 去呢個地方都要影既
我當然係唔會執輸架


呢個人主動要求影既大廈, 佢話好靚........
好靚咩?


我地去到都係上午10點幾, 佢都未開
開11點, 早知再訓晏少少喇! haha, 算!
係出面影下相喇~
佢出面放左4個大字 S. A. L. E.
女人最愛果4個字, hahaha, 我覺得好cute呀~

我地要同佢影下相喇! 123, 笑~


終於等到入去喇, 係咪等開門就有既好處
有一排人企係門口同你講"早晨, 歡迎光臨" 感覺so 豪, haha

我地行入去, 快look左一個圈, 見d 鋪都未開門
而且好多都係名店! 咁岩見到地下有一間godiva咁坐低食個high b 喇~




比佢見到香港好似未見過既朱古力cake,
可能ifc 有得食, 我地未出唻見過世面既唔好見怪
呀朱古力人已經係唔理依家咩鐘數, 人地比唔比佢買
就走左去比$..............haha



真係一個high b 唻架, 唔好講笑, 成hk$40一件cake 呀~
想飲多杯野都冇$ 比呀~ 你話我地幾羞家呢~

好認真, 呢件cake真係唔值$40,
我地好覺得佢係一件外判cake(除左上面果粒價值$30既g記朱古力), haha
因為個味真係麻麻地, 上面我地以為係白朱古力,
但原來係cheese, 仲要係好似car 夫cheese 果d 味! 有d怪, 真係唔識欣賞!

食完行下行下, 比我地見到一間super hero shop wor~

待續..........


沒有留言:

張貼留言