2011年9月20日 星期二

第四天吉隆坡 - 黃亞華

2011年6月21日

果日行完雙子塔都已經8點幾lu
不過當初我揀住bukit  Bintang既原因之一就係因為佢有條 阿羅街 (Jalan Alor )
點解我咁concern 阿羅街? 因為係吉隆坡可以行街既地方真係少之有少
唔係話阿羅街有野行wor, 只係佢有野食, 而且仲係好野食
咁我地呢d shopping 成精既唔行到最後一刻都唔想返酒店咁架ma
咁當然想搵d可以近+ 收夜d 既食店喇~

我地今日就揀左個個唻吉隆坡都話要食既黃亞華喇
好易搵者, 係大街(kfc, 有商場果邊) 一直行到街尾就係



唔知係咪因為夜呢? 竟然冇咩人...........


去邊到都要啤啤佢, 馬來西亞啤酒好甜, 幾好飲wor



馬來西亞係一個多國語言既國家, 所以叫菜都好方便既
奶油蝦, 好好味呀~ 我到依家都記得佢係咩味道, 3個月喇都仲記得
証明佢係幾咁特別呢~ 係香港食過, 不過冇呢個咁正喇當然
不過其實聽個名就知好肥, 去旅行唔理咁多架喇

我最愛菜, 去邊都要叫個菜! yeah~

名菜上場........................................................dondondondon
就係燒魔鬼魚喇~
記得之前係thai 食過,係唔好食既, d 肉好鞋一d都唔好食
所以我對佢既印象真係好差, 不過d人話係黃亞華名菜就點都要試下
其實都唔平架, 我記得就好似要成rm 48 一碟, 者係成hk$100 呀
唔好食就真係打死佢都冇用喇~
turnout出唻就當然係超好味喇~ 外跪內軟, 再加上佢個source 真係一流
不過感覺就有d 傷心, 因為我岩岩先係雙子塔睇完佢地, 就食左佢落肚

名菜之二................................dondondondon
燒雞翼, 我鐘意食
呢個真係冇得彈, 超正! 佢好sweet 架, 唔係咩甜係honey sweet , haha
好bbq既感覺, 雖然有少少黑左, 不過佢d 超跪外skin 真係令人流哂口水~
不可錯過呀~~~~~~~~~~~~~~~

食完飯, 想周圍行下都冇野下
因為吉隆坡夜左就冇咩夜生活, 一係就pub, clubbing
我地咪去行下 7-eleven, 最好既節目喇~

仲比俊仔搵返係丁加奴見到既kit kat 雪糕tim

佢幾開心, 因為佢話返香港就冇得食架喇~~~~~~~~~~ hahaa


仲有半day就離開lu


1 則留言:

  1. Hi..我叫snoppy,因為我仲未升級,所以未有乜頭,新版對我黎講好有難度,不過我又想入黎留言,謝謝妳的分享及資料,好詳盡好有用,謝謝妳....
    [版主回覆09/23/2011 09:53:31]你唔好咁客氣喇, 我都係想自己+BLOG友仔睇得舒服者! =] enjoy

    回覆刪除