2011年9月6日 星期二

第四天吉隆坡 -雙子塔Aquaria水族館

有點兒大獲, 我開始有D唔記得D日子呀, 時間呀............
我真係要快快手, 再快快快快快快手打喇~
因為9月中一定要出哂架喇~ 傻架, 打3個月既遊記, 我都係第一次~
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
2011年6月21日

可能大家睇旅遊書既時候都會見到雙子塔其實係有一個水族館
不過我睇過, 佢只係用左好少少格去介紹架者
但其實我覺得都係可以一去既, 如果有時間既話~

呢一個水族館其實係雙子塔第2面!
http://aquariaklcc.com/

Open daily from Monday-Friday (Weekdays)
Operating Hours are from 11.00am to 8.00pm

Saturday and Sunday (Weekends), Public Holidays & School Holidays
Operating Hours are from 10.30am to 8.00pm

Last Admissions
Last entry to Aquaria closes at 7.00pm

我一早睇中左佢遲收既優點, 令我地果日一落機都可以去睇咪先再shopping~

雖然你一入到雙子塔呢個花花世界, 會令人迷失方向
不過你只要睇到地下Information centre (唔你叫你去問呀) 後面有一條隧道
一直行, 行出左停車場, 再跟指示走就到喇! 大約5-10 分鐘喇

我呢, 真係好鐘意海洋,
去到邊到, 只要比我知道有水族館我都唔會放過既............kakakaka




入場費都只係rm 35 一個大人, 者係大約hk$ 80到! 真係抵喇! haha

你咪以為佢收咁平就好細呀, 你錯喇!!!!!!!!!! 我地行左一個鐘多d
佢分2層, and 好多個唔同既區!
我最鐘意既就係佢果條90米既長海底隧道

入面有shark 喇, 有海龜..........我既最愛呀!


我追住佢係咁影相.............wahahaha


影左好耐先影到一張我鐘意架!






好美麗, 好似早2日我係海底睇到既一樣....................
果時冇影, 依家補拍!


呢個水族館除左水中動物, 仲有陸地既爬蟲類架

呢條蛇真係好得人驚...............佢食過好多大動物
show好多相...><


勁大勁大既spider, 大個我隻手掌, 如果佢唔係個盒入面你都咪話唔驚




呢條唔知咩魚, 不過好得意同好大條.......


呢個水族館真係唔錯, 如果有時間, 又或者對海洋生物又或者有小朋友既都好推介你去架~~~~~~~~~


行完就出返去雙子塔shopping喇~ 收10點, 時間真係岩岩好呀~ yeah~


沒有留言:

張貼留言