2011年9月6日 星期二

第四天吉隆坡 -雙子塔

2011年6月21日

我覺得雙子塔要shopping既地方唔係冇
我就係一個好好既例子喇, 掛住shopping, 相都冇咩點影
咁係因為雙子塔唔似其他國家有名既商場
一味只係得名牌子~ 仲有好多其實既國家品牌, and好多香港冇既牌子tim
有咩可能唔買野架


呢個馬來西亞牌萬靈, 搞笑呀~ 唔知點讀呢~



仲有呢個香港冇既Auntie anne's
 真係勁好味~

雖然有少少貴, 要成rm12一個set~ 有drink + 一個donut?
呢個donut真係勁好食, 佢仲熱架! 再加上佢會送上cheese source 一盒(暖的)
真係天作之合呀~ 點解香港冇架................
不過香港有就會變得唔稀有架喇~


最後走出雙子塔, 影張例相~

d 旅遊書話行出出面果公園影係最正既!
不過我地發現係...............如果由雙子塔行出公園
真係有行路冇門既感覺............都係算喇!
我地影到就得架喇~ beautyful~


行完雙子塔都已經8點幾9點lu,
我地塔monirail 返bukit 食晚飯喇~

經過kentral centre 行去monorail 果條路係會有一部rm 1 汽水機架
不過汽水先係rm1 架, 其他野都要rm2-5 架! 睇清潔喇...........
,
我地塔monirail 返bukit 食晚飯喇~


沒有留言:

張貼留言