2011年9月21日 星期三


噚日仲係呼吸緊東京既空氣, 今日就要努力咁勁做緊
唉~唔緊要喇, 做野辛苦都係為左可以去旅行
呢個6週年之旅雖然就4日short 左少少
而且又冇上次咁開心(對比起), 都話人大左真係冇咁易開心
不過都係又興奮又開心
我今個trip 買左真係好多好多野, 已經係好節制既情況下
又食左好多好多野, 基本上每3小時一餐(唔係小食, 係餐wor)
不過食食食, 我地又行行行, 每日都要行到腳斷先比我返酒店
所以我唔會感覺係肥左架wor
東京真係一個會毒害人既地方呀, 太多好野食, 太多好野玩, 太多好野買
我真係不得不愛呢一個地方
一走入東京, 見到周圍都係sales, 節電中poster, 日本加油
我知道, 東京仲未走左地震 既驚慌中,
而且佢地每一個人都做得好好
新宿, 涉谷, 夜晚一定燈火通明既地方
唔係變到死城咁, 只係少左一份佢原來有既繁榮感
我無時無刻都希望日本加油~
日本經濟差真係睇得出, 依家係換季既時候
接近80%既店舖都做緊sales
我就幫助刺激日本經濟喇~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Super really like this photo!
toke at 2011- 9 - 18, our 6 years anniversary day in Shinjuku



等我打咪個馬來西亞就可以開始打日本遊記喇!
 

沒有留言:

張貼留言