2011年9月27日 星期二

自我放鬆一天

2011年9月27日

好耐都冇打過日記lu,
因為忙打遊記, 真係會好忙~ 下年爸爸答應去大板! yeah~ 希望去得成喇

講返今日先, 唔係唔洗返工架, 不過因為出左job,
返工同放工既時間都彈性架,
因為我知今日約左俊仔, 如果早d有得走
就可以同俊仔去街街, 所以我噚日好苦惱咁努力做
真係不枉我咁努力既! 我仲要同senier 出job, 咩都快過人

我地食完lunch, 過多一陣就走得lu!!!!!!!!!!!!!!! yeah~ 開心~
返屋企放低d 文件電腦, 就開始我今日好似放假既一天喇~

早日講過, 如果我有得放早就去kwan 芳行下
(依家俊仔冇返工, 有好有唔好lor, 好就好在佢幾時都得閒陪我
 唔好在佢係家太hea 太得閒)
佢唻我屋企接我之後就去左kwan 芳
我叻叻呀, 一樣野都冇買呀! 未試過架~
本身就會買既, 不過要訂我又少去果頭, 最後放棄

想睇戲, 不過得荃灣有百老匯
去完kwan 芳得過去荃灣喇

我地去到荃灣先發現原來我地2個都唔知boardway係邊..haha
問問人就知.........好遠!
本身plan 左食咩架喇, 但因為2個商場隔太遠
而且我又有d餓, 是旦見到moumou 俊仔話想食, 就拎位喇
咁都等到半個鐘..........



我地買飛遇到一件笑爆咀架事
賣飛姐姐: 今日星期2, 每人$50, 2位total $100
俊比張$100 紙佢
賣飛姐姐: (佢比2張飛我) 多謝找返$10
我起碼唔識比反應, 因為太自然, 而且我有問題問

走左之後, 俊仔同我講返我就笑到反肚喇!
香港人太大壓力? 做緊做到痴哂線? 定係你好憎boardway 要倒佢米.haha

我要睇完"3 idoits" 都12點半, 估唔到要3個鐘咁耐!
不過幾好睇, 分開分享~
返到home 1點半...........................


沒有留言:

張貼留言