2011年9月24日 星期六

goodbye 吉隆坡

打左3個月, 我終於都打完我個吉隆坡樂浪島之旅喇! hand clap.....

2011年6月22日

我地行完街街之後就返左酒店拎住行李就去monorail 去sentral 再轉air bus 去機場
我要同呢個地88 lu , 不過吉隆坡冇咩值得我留戀

去到機場, 你知喇, 我地係幾咁熟路
就去左white coffe 食最後一次,
不過今次唔係食kaya 喇~ 食喇沙
都唔錯, 不過我唔錯意佢地d 香草味!



過多一陣就上機lu,


呢個trip 我最深印象既, 都一定係高空3萬尺果個恐懼感
有人話以後都唔搭air asia, 我就覺得只係當日天氣問題
其他時間搭我都覺得冇咩問題
另外, 我真係好難忘樂浪島果個李斯得林海
仲有marine park 果千條魚魚, 真係又驚又喜呀
第一次潛水喇, 令我本身對海洋有興趣既加愛大海~


雖然我未必會再唻呢一個地方
不過呢一個trip一定會係我一生難忘既
仲有幾個好美好, 難忘既回憶比我同我下一代分享
人生麻, 我覺得有回憶跟下一代分享才不白過!


沒有留言:

張貼留言