2011年9月23日 星期五

第五天吉隆坡 - PAVILION - SUPER HERO

2011年6月22日
呢一篇BLOG 係厄blog既, hahhaa
因為相會多過字, 因為我都唔知打咩好...........

上一篇提到我地係pavilion 周圍行下行下, 比我見到super hero shop
你知喇, 香港冇架ma........所以點都要入去睇下既~

門口好大個superman~





我起初係偷偷的影, 好鬼祟! 不過之後見到sales 哥哥見我影又冇野
我又愈來愈大膽, 者係可以任影喇 ( blog post 唔哂, 仲有wor......ha)


超大呀隻鞋, 就咁睇唔出, 佢有我3隻手掌咁長架~ 邊個可以著呢?
唔通真係綠燈俠?


連fitting room 都靚過人既~
入面勁多大figure呀, 可能d sales 都習慣左d人入唻運吉
佢地都連招呼都費事
仲好, 我地2個玩得幾free.....haha



你知唔知呀, 佢d 野真係又靚又貴呀!!!!!!!!! 唔係唔靚, 我地呢d唔鐘意既就覺我貴到飛起呀
成hk$400一件tee wor........>< 鐘意咪值lor~

門口仲有好大架batman 車呀~~~~~~~~~~~~ 真係幾型wor~
我地仲叫sales 幫我地影相tim~ hohoho
"2條友又唔幫襯, 仲要我影相? 影朦d 先~ "
所以張相矇左........hahahaha


玩完!~


沒有留言:

張貼留言