2013年1月19日 星期六

喪食狂買曼谷 -- Day 1 Or tok kor market

終於都返唻喇, 去左幾日好好熱既地方, 
返到唻立即好似凍左好多咁呀~ 
呢個旅行我地講左十年架喇, (好老咁tim) 
而且同我老婆去旅行真係笑料十足~ 十分開心愉快既旅行

話說我仲有個大阪未打完...ok~ 我冇話我唔打
我係會慢慢打,,,,(慢到d野開始唔記得......

我最concern 既係...........我篇美國行
一定要係去美國之前打完佢地, 
如果唔係, 我到時有3個係手, 就真係好似返工咁架喇~
本身打blog 係enjoy架ma應該!!!


2013年1月10日

我地搭8點幾機, 者係6點幾就要去到機場.....
5點就要起身, 噚日仲搞呢搞路, 搞到1點先訓
訓左4個鐘既我.....



都要食個早餐既....今次食翠華, 因為差唔多價錢, 但翠華好食D...
個蛋仲係"留心"架tim 呀......一個唔小心佢d流心就成手都係..haha

 

呢一個moment 好似好精神, 下一刻我就暈左
仲要一暈就暈左個幾鐘, 自己都唔覺.....hahah
最搞笑係, 我旁邊果個叫醒我食飯
話我知有咩食架時候, 我同佢講, 我知呀, 有chicken rice 同pork rice
我一路訓一路聽到佢講......hahahaha 都唔知點解自己咁勁
不過個飯就真係麻麻地喇

兩個29" 去, 睇得出我地2條女係十分有自知自明......

WELCOME TO THAILAND

買飛出市區, 只係b90 真係好抵, 係我搭過咁多機鐡最抵既一架


都幾舒服, 不過我旁邊個果唔比我訓覺....hahaha
不過其實車程都只係30分鐘左右, 無所謂喇

因為我地搭既係express line, 直出市區, 所以我地唔洗轉車
今次住呢間酒店係 - holiday inn express
個total outlook 都very good 架~ 好新既感覺
而且地點都非常的good, 就係BTR - national studium 上面一分鐘~
不過呢個唔好係, 泰國d 地鐡係lift or 自動電梯
我地2個女仔一個一個大gip, 真係OMG



都幾好訓既床, 不過佢pillow 都有分soft 同hard, 要問佢架



其實我地去到酒店都係12點左右,
因為未有得拎房架, d相係之後影架~
放低d行李, 我地就出發喇~~~ gogogogo

第一站~ OR TOR KOR MARKET

呢到好似個好大既美食廣場咁,


有好多唔同既美食檔...... 呢到賣大蝦..... 真係好大隻架


燒肉十分好食, 同我地香港果d 唔同燒.....真係好好食~


我地就買左咁多野, 之後有個地方比人坐低開餐喇~


個大蝦唔係咁好食, 唔彈牙既! d 串燒最衰, 不過都係左幾串....hahaha


仲有好多好多檔架~

佢分左幾個area, 有一個係水果區, 一個係甜品區, 有個熟食區.......
老婆話唻到泰國點可以唔食榴槤, 個人就唔係話特別喜歡
不過都唔係話討厭, 都有試左少少~ 老婆就不停話正, 我就唔識分喇


去完, 我地去左一個好似女人街既一個area
Choo Plaza (Thai Airways Market)
我地係打的去既, 因為旅遊書話呢到就算係搭地鐡都要再轉的士
咁不如直接搭的喇......司機知我地去就話果到又細又貴, 去唻做咩?
我地其實好快就到左, 不過個司機唔係extactly果個位放低我地
係咁話, u walk u walk......都唔知walk 去邊?????
我地前行多少少, 就見到喇


去到果到, 先係搵左間super rich 唱$先, 因為係香港唱左好少ja
個rtae 比香港高1-2 架~ 多幾百b 好好洗架喇~

有腳既angry bird 見過未? haha



行左廿分鐘左右, 我地2個都覺得
呢到係十分唔岩行架,
一唻佢冇價錢, 可能係睇住你咩人開咩價....
2唻真係好淘寶呀d 貨~ 咁貴我真係唔洗係到買....
所以我地好快就走左喇..............

沒有留言:

張貼留言