2013年1月19日 星期六

大阪 Day 3 - 京都 清水寺

 
2012年6月25日

由千鳥居返返唻京都站, 搭巴士去清水去lu~
D2, 我搭左2次喇, 所以我知~

今次等左好耐車呀~ 唔知係咪因為星期6呢?
落左車, 係要行一大段路先可以去到清水去架,
係架喇, 朝聖要比D 誠意~
由於30幾度既關係, 我地完全低估左果段路.....
因為我地止次唻係冬天, 都唔覺既XD

太熱喇, 見到有一間食雪糕既, 入去喇~
估唔到, 又幾好食wor~ hehehe


終於都到喇........仲等係到做左個問卷tim~ 上到唻又涼涼地, 又ok wor


又係比錢入寺入面喇

我發現.....冇季節既清水寺....真係好唔吸引!
由於我地止次唻係紅葉, 全山都係不同既紅色, 果個畫面, 我真係依家都記得
+上佢依家修復緊.....真係比我上次唻失色左好多呀
下次應該會有咩節先唻夜遊~~ 聽聞好靚~~



2009年冬 以上裝潢中的地方


大家見到我ma, 我地2個既合照, 而且係同姻緣石既合照.....
搞到變左俊仔同呢個中學生, 笑死我, 個時間勁夾
我話....你要唻日本搵佢結婚呀~


最佳影清水寺位~~~ 沒有紅葉既襯托, 好似差左d野咁......

由於今次我地唔係趕住走喇, 而且我聽人講係可以由清水寺
經過二年板,係可以去到八板神社, 拎住個地圖, 出發~


yeah~ 有緣見到藝妓~


我真係好鐘意, 呢個二年板


好古色古香, 我好似立即去返30-40年代咁呀~
有時真係好欣賞日本既保育可以做得咁好~


仲比我地見到宮琪駿專門店tim~


超可愛, 但真係超貴, 好似要hk$400幾~ 但著左係個bb到, 一定得意到暈......


我地行到腳都就唻斷, 就發現原來我地係未食飯.....
而且一路行都唔見有食飯既地方, 係一係就食懷石料理
同爸爸佢地唔洗諗喇, 俊仔話如果唔係同我爸去, 一早去到食haha

是旦搵到一間就入左去喇, 都唔再講好唔好食喇, 真係太餓喇~~~~



overall 都唔太差既~~

沒有留言:

張貼留言