2013年1月27日 星期日

大阪 Day 4 - Universal Studio Japan (爆多相)

2012年6月25日

今次係我第二次唻USJ , 個感覺已經無上次咁興奮
不過都係咁好玩,我鐘意USJ多過Disneyland 呀
可能因為佢機動遊戲少d,感覺岩我玩多d



今日唔知咩事?唔係星期六日,都可是咁多人
我地已經10點去到,但出面排隊買飛都排左半個鐘
仲要有好多都係日本人

買返四本fast pass 先,雖然貴,
但當日咁多人,真係無fastpass係唔會玩得哂架
所以要睇情況,唔算多人都可以唔買

入左園, 第一件事想去睇下SPIDERMAN 多唔多人先
不過俊仔話, 梗係玩左D冇fastpass 架先喇....
u are right~
去4d 影院, 由於佢上午係ELMO, 下午係史力加
所以要去2次架,

elmo 因為唔識聽日文, 唔係好知做緊咩......
因為有好多對話呀.......
不過算, elmo 都係好可愛呀~


呢個係新既, 可惜我地去果日定檢, closed~
不過聽佢地講新加坡都有, 是過山車唻既~

呢個真係好真...........唔睇真d, 真係以為自己去左new york~ hahaha

lets jump~ yoho~

new york cab~ 我鐘意呢條美國小街多過disney果條wor~

真係好鐘意呢條, 超級搞笑~
我地去左睇shark~ 每一次個導遊都係咁投入, 真係好pro~
一定要睇, 好正!!! hahaha



我唔敢玩的滑浪飛船, 10米版........

玩到餓, 去呢個食d野~
呢到真係超多餐廳, 每一個區都有一個~ so good~ 好多選擇!!

個飯仲要好good tim ar~ 幾錢就忘記左~
為配合佢既原野主題, 佢個腸係有骨拮住架~ hahaha

差不多時間去睇show~ water world 又係必睇show~~

好精彩.....雖然佢講日文贂唔明....但估得到佢講咩

cap a perfect moment~

cute handband~~ 我想買架, 不過我又唔知買左返唻做咩...XD

back to future............係一個好似4d, 又比4d 好玩既film~
如果睇過back to future, 會仲好睇~

經過見到spiderman, 雖然唔係真.....但都影張相先lor~

spiderman有fastpass,好快~ 超好玩~
我唔識得用咩去形容, 佢係會有一個好大既area, 坐係車入面 
之後要帶4d眼鏡, 架車一路行一路睇野.....但係架車係會move架....
你地自己玩得知架喇 =_=

PANDA X ELMO~
周圍都係ONE PIECE~

之後就去新開既WONDERLAND la~
我地失喇, 佢d野係close 1630架
我地去到已經1625, 好多都closing la~

雖然佢果d野係比小朋友玩既



我個妹最失望就係hello kitty land 關左~
對我冇影響架, 因為我個人比較唔鐘意果隻冇咀既貓~

有心思~

ELMO GO AROUND~

入到唻ELMO LAND
我好似入左個夢境咁呀~ 呢到真係好靚呀~
超多影相位呀~~~ 呢個船我都好想坐架....不過冇排呀~

見到D小朋友玩, 個人其實都幾開心~

COOKIE MOSTER~

女版snoopy~ 第一次見~

6點左右佢就close架喇, 所以點解我地10點就要去lor~
呢個又係必影位~! hehehe

出到去, 仲有一個章魚燒商店街~
好多唔同既店舖.....

我地試左2間~ 都係好好食架~ 仲香港既真係有d唔同~

仲早, 陪俊仔去namba parks搵個牌子
係架, 係大阪唔似東京咁集中, 要周圍去睇

我地返返酒店附近搵食, 這麼巧又見到大阪名物 - 自由軒
呢到出名係咖哩飯~

見唔見, 我地好好彩見到老闆娘呀~ 者係紙板人呀~

這是名物 -- 咖哩飯! 佢好食在, 佢唔係好普通既咖哩味
食完個口係會有後勁架~ 個口仲係有好香既咖哩味~ hehe 一食就停不了

由於佢地係唔食牛肉, 所以佢地食呢個,
冇試, 不過佢地話都ok~ ok only~ haha



沒有留言:

張貼留言