2013年1月20日 星期日

大阪 Day 3 - 京都, 八板神社 祗園 河原町

2012年6月25日

由清水寺係可以慢步行去八板神社, 再去到祗園架,
路程都有返咁上下, 真係要考慮下先行
不過沿路可以一路行一路坐下, 食下, 睇下風景...都幾舒服寫意架


經過左比較繁榮少少既二板條之後就會唻到.....
呢到真係好舒服呀~ 了無人煙...周圍都係樹!so nice 


其實佢沿路都會有地圖同指示版, 所以非常好搵, 唔會迷路
終於都唻到八板神社


係我地中國人既眼中, (我既眼中) 好似個個寺都係一樣咁既?!
其他人又何嘗唔係覺得中國個個temple 都一樣呢?
所以文化差異真係要用腳行出唻架~ 書係睇唔到架

串過左八板神社, 就會到左祗園喇



沿住呢到一路行, 一路向前行

就會見到出名既面油紙喇, 因為佢係冇中文名架~
不過佢依家都有好多專櫃同分店架喇~ 都唔洗一定要唻呢到買
我係咁e 買左佢個 面油紙唻試, 佢有分size架
我買最少, 都要y1100 得10張ja~ hk$10一張架~ 其實好唔捨得用

好用嗎? 事實係好, 但我唔係算好好多面油, 而且唔見佢特別好(唔識貨的人)

行過左祗園商店街, 你又到左下一個境區喇
河原町..........係呀, 你已經行左好遠喇~~~
我地行下影下玩下食下買下, 用左個幾2個鐘左右~
聽聞下面果d 餐廳好好食....我冇試喇....你地試喇~ hehe

我相信呢到夜晚會好靚........


經過左河原町橋, 你已經入左一個shopping 區喇~ yojo
一時間由30年代帶你返唻現代, 真係時光橋一樣

我都唔記得點解我仲會有精力去行商場........hahahaha


呢個真係超好食, 唔比銀座差, 大家一定要試~~

仲比我見到呢個可愛的東東~

我冇影相, 我地係OPA 行到腳斷都仲要行
因為OPA就好似東京109咁架, 好多109既牌子都有
仲有109先有既SET product~ 係shibuya 109 fans既你一定唔可以差過OPA~!!!
有10層咁多架, 真係要留腳骨力~~~

真係唔得喇, 腳真係想斷喇,
我地係時候要返梅田喇~~~~

特急返梅田lu..........

返到梅田, 我地同爸爸佢地分開左行,
因為俊仔想去搵d 店舖, 唔想佢地要跟佢行lu
好彩HEP 仲要收, 不過我就覺得冇野行
都係OPA岩我多d

地標都要到此一遊既........hello~


沒有留言:

張貼留言