2013年6月24日 星期一

我的25零24


呢個月真係爆忙lor, 搞到連我自己個生日blog 都打唔到
依家有少少時間先搵到個位打返
雖然都係多相少字.............

今年我唔知點解忽然想整個theme
比左個special cake theme出唻~ haha
我的好朋友們都可以比到我, 你地真係好錫好錫我架

家人的生日飯@大滿屋放題~~~~


babies suki 同mandy 先同我食左生日飯
我話要surprice, 我地就去左食vege.....真係好surprice
不過又幾好食架wor~~~~~~ haha 估唔到vege都可以咁好食~
的確佢令我對vege 改觀~~~~~



之後仲拎左3個cake仔出唻, 好得意呀~ 個綠茶紅豆係最好食架~~~

到我生日正日喇.......
星期6唻架, 原本好興奮果人, 但俊仔要返工=_=
要係屋企等佢放工, 佢又要同我講話要食左個蛋糕先出去wor
我係屋企等了又等..........真係好心急呀

佢上到唻~ 就拎左一大盒野~ 係haogen dazs呀~


我以為係雪糕蛋糕, 點知更驚喜
係雪糕花~~~~~~~~~ 我好鍾意呀~~~~~ 嘩哈哈~~~~~~~~


睇得, 食得, 仲玩得tim~

真係超鐘意, 多謝俊俊..........hehehe

聽聞佢要去到九龍站拎之後再飛的過唻架............hehe 真係非常錫我架~

我地去行左一陣cwb同灣仔, 之後就去中環soho食飯喇
俊仔帶左我去一間食土耳奇野好似係
但佢d野又唔係好土耳奇wor??!!!
唔緊要喇...............

openrice 既店舖推介, garlin bread, 真係好好食, 超香牛油同garlin,
個包又係外脆內軟~~~~ 好好好食~~~~~ hehe

俊仔既dessert time

我老婆同我慶生, 好多謝佢百忙之中抽空出席
佢book左間私房菜, 叫seacret garden, 佢真係夠哂神秘
因為佢個門口都冇名架~~~

我第一次食私房菜, 私房菜既意思係佢見果日有咩就比咩你食~
呢一間聽聞有好多個like, 但我食完就覺得麻麻地
普普通通唔會再食lor~

佢比我個蛋糕唔係美心唻架,
係柑桔同開心果蛋糕, 好特別呀~~~~~~~~~
我竟然唔記得佢老婆影相

最後, csk 牛角生日飯~ 雖然人數不停咁變哂
好多謝你地一直都有heart地去keep contact~
朋友............不易keep呀~~~~~ 下年10週年喇


沒有留言:

張貼留言