2013年6月21日 星期五

小俊生日速遊泰 - Day 3 Siam, Chi lom

去台灣前快快手打咪呢個泰國生日行先
我呢排真係忙到不似人形........我原來仲有成個美國trip未打......
唔理喇, 清得幾多得幾多喇

2013年5月19日

呢日先係俊仔生日, 不過今日星期日先走喇, 所以生日飯噚日就食左
今日得大半日, 所以就留左係siam 同chi lom行喇
都夠喇~ 我上次又唻過喇........

係酒店食完早餐就決定行去siam center喇....
其實係national stadium 行去siam center 真係一d 都唔遠,
而且全程有蓋, 行得都幾舒服tim~

上天橋經siam discovery 過去, 5分鐘就到~~
我個人好鐘意siam center, 雖然佢真係好似香港既商場
不過佢都好多野食, 仲有d野行, very good~

siam center 行過去就係siam paragon, 一個專賣名牌既商場
skip

再過天橋就係central world~

係天橋果時, 已經見到好多紅衫軍, 都知果日有fuction架喇佢地


點知, 我地去到central world 12點,
打算打左zen先再去central world
點知佢係到廣播, 由於有大型活動, central world 會關1pm~
我地o左咀............唉~都冇法喇~
立即用0.01秒既時間飛去Central world NARAYA~ 係幫俊媽買野JA
我就興趣不大...............
我地12點半到, 佢d staff已經不停同人講1點close
 我知喇我知喇, 之後12點45分, 唔比人入, 仲唔比我睇野tim
我想行多陣都唔得, 係咁趕我走......搞到我都有d忟~~
快快手比完$ 完成左個task, 出返商場好多都close左喇
未見過central world咁靜, 全部紅衫軍坐哂係地下
我估佢地冇野既, 不過都係以防佢地搞事所以先close哂架者~


central world冇得行, zen又裝修緊, 收得skin
去返paragon 食lunch~ 俊話想試下地道food court~ 好呀~



呢間好多人排隊, 但我地冇食~ hehehe


咖哩海鮮飯, 好食但普通d lor~ haha


呢個係the best~ 冬陰公河, 但佢個河粉係我食過最好食既河粉,
因為佢好彈牙, 好qq, 唔會好似香港果d咁一夾就爛
而且個 冬陰公湯底都係超讚的, 酸辣適中, prefect~!!!!!!!!!


再去siam centre既mr jones 分店食cake~


最後去mbk 買林真香,
起初我以為有一間鋪, 原來唔係,
只係有幾間手信店係會有林真香買, 仲要唔多款揀
想買都係去返林真香喇下次.............


買完就返酒店喇係時候
我日日都掛住既香蕉pancake 終於都係最後一天見到
我立即大叫, 一定要買
係national stadium 站7仔對出
伯伯只係下午1-4 左右會係到~ 見唔見到就講運仔~~



幾時食係邊到食, 都係咁好食~~~~~~~~~ 泰國最難忘既味道~~~~~~~~


返香港好多好多人呀~~~~~~~~ 因為長假ma~



止次搵唔到既mango tree,
今次仲唔比我搵到你??! yeah!~ 又kill 一個task~
但其實佢d普通野都幾普通, 再叫多一個mango sticky rice上機食~


上次我記得機場周圍都有mango sticky rice 賣架,
唔知點解今次冇lor~mango tree 唔係好抵呀~
bth 280先得少少~ 平時180架ja~ 算喇都唔知點解

下次都應該唔會係短期內喇~ 下次泰國應該係陽光海灘~~~~~~

沒有留言:

張貼留言