2013年6月24日 星期一

小俊生日速遊泰 - Day 3 Mr Jones @ Siam Centre

最後一篇~ 打咪收工~

2013年5月19日

我地去TONG LO果時冇食到, 因為我知道SIAM CENTER有
咁冇理由唔去間近架ma~
我想唻呢到係比佢果d 咁童話既裝修吸引我
而最重要既一樣野係.............有俊仔最愛既 ---- 蛋糕!!!!! 任揀~

平時好多時都有排隊架
今日可能平日而且我地算早.........2點幾ja worz~ haha

淨係個門口都殺死無數少女喇!!!!!!!!!!
佢既selling point我覺得唔係佢d cake lor
係佢既熊bear bear 世界!!!!!!!!!! haaha

一入到去, 已經有個蛋糕buffet咁樣比你任睇任揀, 當然唔係真係buffet喇
一件件咁計錢架~
(其實佢唔係係呢到切比你架, 可以放心食用)


佢d蛋糕個個樣都好吸引呀~ 個個都好想食架~~~~~~

坐低就開始enjoy 啤啤世界~~~


頭頂上面有架火車, 串左成間鋪架, 個concept都幾好架~
不過感覺間鋪就會細左d lor, 而且最重要係, 佢唔識move 架lor~........
少左好多樂趣!!!!!!!!!!!

below the track~~~~~~~~~
每一個位都會有一個PR 坐係到架.........
俊仔果隻好得意呀~


我果隻紅噹噹架~~~~ 唔係幾鐘意~~~~~~

影完一輪就出去揀cake喇喂..........
真係個個都好靚, 個個都好想食

apple pie~ 係我既最愛..........不過我要放棄佢
因為想試d 特別d既

我揀左lemon cake, 佢有個特別d既名架, 不過我唔記得左 XD
呢個好食呀~ 甜度適中.............個糕比想像中鬆散lor不過....扣分

俊仔既咩berry, 好食, 不過幾甜.........個糕仲散......

本身我係叫coffee架, 蛋糕係應該配coffee架,
但可惜佢果日部coffee machine 壞左
搞到我叫左杯, white choculate.........嘩, 甜到
甜到我都叫爆甜, 就係好甜~ 早知叫dark choculate喇~




沒有留言:

張貼留言