2013年9月18日 星期三

北海道花田遊 - 札幌 白之戀人公園


2013年7月21日

上回講到我地到左札幌, 食咪個拉麵都4點幾喇
要喇喇聲行喇, 因為我想去果個白痴戀人公園關6點
係札幌要轉私營地鐡先去到宮之沢站, 白之戀人公園
由札幌去大約都要20-30分鐘架



由於白之戀人公園係一個非常出名既地點
所以一出地鐡, 就已經有哂指示要點行
出左去大約左15-20分鐘先到架~ 不過唔曬天氣又好~ 所以好舒服
離遠已經見到喇~~~ hehe



佢係唔洗入場費既, 雖然佢就唔係好大
不過我一入到去就勁鐘意喇, 因為佢個設計好童話好fancy
我好似去左童話國入面果個castle 公園咁呀~~
我好開心咁勁影相~~~~



係咪好有歐陸feel呢? 我就係鐘意呢d feel喇~
所以真係好想去歐洲呀>_<




白之戀人大鐘, 佢既signiture呀~~ 好多postcard都有佢架~




入到入面main building, 其實有一層係博物館同工場要比錢入既
但因為我地去到已經5點喇~ 已經關左~ 想入都冇~ 唔緊要喇~
聽聞都冇咩野睇~



呢條梯幾靚呀~ 不過都係鐘意titanic果條多d....wahahaha

candy bar~ 有好多sticky~ 得個睇字lor~ 點會買~



終於都到左shopping既時間
因為我地唻之前未行過任何既手信店
所以都買得幾多~ 不過目標唔係白之戀人朱古力 (講真香港都有, 佢又唔係平好多)
目標係白之戀人朱古力奶~ 真係好好飲, 好飲到要一飲再飲~
(不過我之後出手信店都見到有d地方有得買~不過就唔係到到有)
我地2個人買左2pack~ 算少架喇~ 因為第一日唔想拎咁多野ja~

仲買左d香港冇既朱古力 (有人返唻食完之後, 好後悔唔買多幾盒)



傳說中既cake shop~ 但點解冇之前係網上面見到果d既?
ok~ 都試一下喇, 個結果係唔好食~~~~~~~

係呢到令我最難忘既唔係咩朱古力,
竟然係佢個軟雪糕, 北海道我食得最多既係雪糕
佢地d牛奶白朱古力軟雪糕真係令人地一試就冇不愛上的理由
好滑, 好rich, 好好味~



一個鐘左右就要走喇, 因為佢關門喇
仲有人唱歌歡送你tim~ haha



其實我個背景係好多bubble好靚架,
可惜我部機影唔到




雖然就唔係近, 不過我覺得呢到都係幾值得唻既
我就當為左佢杯雪糕~~~~ hohohoho

沒有留言:

張貼留言