2013年9月22日 星期日

2013中秋

2013年9月20日至22日

今個中秋真係一個long weekend
星期4中秋正日例牌可以放早
星期5放公罛假~ 之後星期6, 日~ haha 真係好開心~
呢幾日都話得幾充實架~

星期4公司食飯, 食完就散~ 去左俊仔屋企等佢放工
之後一齊出發去美孚食佢屋企中秋飯~


食完飯, 當然要去慶下中秋, 
聽聞今年維園個"唔"環保月亮幾靚~ 咪去睇下lor~




果然, 再加上d 燈光效果, 
最最最重要係果個倒影, 真係冇左佢就冇左個月亮一樣~


星期5, 約左爸爸呀yan佢地去摸蜆, 好神心架
約左3點係東涌等, 打算4點幾入到去應該就岩岩好
點知........................我地只係等巴士都等左一個鐘~
早知搭船轉的士都冇咁耐

好喇, 終於都上左車,
由於我係暈車浪人仕, 所以睇落車就打算靠佢地
點知, 勁好笑, 呢到話未到, 果到話應該唔係
之後我地跟車去到總站 ----------- 大澳~!!!!!!!!!!!!!!!

真係勁好笑, 大家都好無奈, 因為話唔知點解冇人落車果到
唔緊要喇~ 當又入唻食下野lor~ 幾樂觀?!


雖然我地入到去, 其實都5點幾, 
好多野都已經收左, 但大魚蛋呀~燒魚子都仲有得食~
由於我insist 想去燒野食~ (本身係摸完蜆跟手燒野食)
所以都打算去返水口村~ 唔摸蜆都燒~ 佢地真係好鍚我~ hoho

係大澳出返東涌果條隊又要再排一個鐘~
好彩我地係去貝澳果邊~ 

大澳的夕陽


終於都去到水口村, 真係又愈過山又愈過谷
呢到話複雜又唔係, 其實只係因為巴士司機唔多合作
明明話左比佢聽, 都唔鐘意提人落車

去到水口, 終於開始燒野食, 完成左我個幾月既心願~ yeah~~!!

好心有心報系列: 佢地買左d 棉花糖返唻, 一大包
我見反正都唔會食得哂, 拎d比隔離台喇, 雖然佢得2個人
之後燒燒下, 見到佢地係到燒大蜆, 
佢地係買架~ 想出去買但係又賣哂
係我地好失望既時候, 佢地竟然比左4隻我地
真係好感動呀~ 好好味tim呀~ 所以我一直都相信好人有好報lor~


由於係咁, 佢地決定下個星期再唻過, 
今次我搞, 應該唔會有事喇~

btw~ 題外話, 今個中秋收到張好鐘意既禮物~
北海道prewedding 相, 呢一張真係好鐘意
就係因為呢一張, 搞到我幾期待其他呀~ haha


ps : 呢到係青池, 真係用左好多人力物力同財力先去到既地方
本身去到真係只係一個池, 有藍色既水咁大把
本人覺得唔係幾特別~ 但估唔到出到唻又有呢d 特別效果~ 好開心呀~

沒有留言:

張貼留言