2013年9月29日 星期日

摸蜆初體驗

2013年9月28日
 
上星期話今個星期要返唻摸蜆, 唔係講下ga~
雖然我地好遲先confirm D 野, 搞到book 唔到水口村
不過唔緊要, 因為塘福同水口都幾近架~
 

拎完房出左去樓下個塘福海灘睇下
因為租屋果個人話都有得摸架,
但就現場就唔多見有人換~ 而且d 沙鬼咁dirty~
 

我地入到去塘福拎左房先~ 之後就搭巴士去水口村
水口村得一個地方可以租工具ja~ 就係鳳凰士多
而且老闆真係好人到不得之了~ 又風趣~
 
本身租果d 工具係要錢架~ 不過可能我地太遲過去
明明我打電話過唻問過佢話3點幾會退架ma~
但我自己係天文台睇過就話12-1點退
唉~ 點知我地去到, 陳老闆話我地太遲喇
依家開始漲喇咁話~ 仲叫我地快d落去tim.....
所以工具錢都唔洗喇~~~ hahahaha
 
係士多行落去都要10分鐘架~
落到去好多人~ 已經係好多人係到摸緊喇~ 
 

而且仲睇到係已經係漲左好多...........

唔理喇, 一場唻到點都要摸下既~
因為我地唔知咁漲, 冇準備到可以落水既衫
我地女子組就海邊摸

男子組就去海中摸~ 之後佢地摸摸下仲愈行愈出
個海又水漲, 只係見到佢地個頭~~~ wahahaha

我地摸呀摸, 一時佢退一陣, 我地又出d,
一時佢漲我地又要走, 真係好搞笑~
 
可能真係唔係當做既時節, d 蜆都好細隻呀~
我地又遲過去, 4個人可以摸到1/4 已經好好架喇~
 
雖然真係唔多, 不過真係好好玩呀~
如果可以落海我估仲好玩lor~ 下次一定要著落水衫唻
原來蜆唔係用工具出唻,  係真係要用手摸出唻
先用工具整鬆d泥,, 之後就要摸下d泥~~
我仲摸摸下捉左隻蝦tim 呀~ 好搞笑 XD (當然有放生喇)
 

由3點幾4點, 一路玩到6點幾天黑先捨得走~
拎住我地既收獲去返鳳凰士多叫佢地煮
40加工費~ 雖然真係好細隻, 但係自己努力摸返唻既, 點到好食D 架喇
 
 
由於唔想燒野食, 所以返塘福食晚餐
等左一陣巴士, 有人就話都唔係好遠者, 行返去喇
haha~ 我有咩所謂者, 我最鐘意行路~
點知有人行行下後悔~ wahaha
 
夜行山路, 仲有好多牛牛係路邊相伴, 有咩好怕wor~


沒有留言:

張貼留言