2013年9月18日 星期三

我們的八週年

嘩, 日子真係過得好快,
話咁快就8週年, 我仲好記得佢告白果個畫面
一轉眼就8週年喇~~~~~~~ 唉~ 人生真係好快過呀~
 
週年紀念呢D野, 只需要簡簡單單咁過就OK~
2個人一齊, 去邊都咁開心架喇~ haha
 
不過俊仔都會kepp 住佢個懶神秘,
唔話我知去邊到食飯~
 
佢仲送左8週年禮物比我tim~ 我就咩都冇預備tim
本身佢係打算送我鐘意果隻厄比我, 但無奈佢話會太大隻
 

放左工就出尖沙咀join俊仔,
佢就神神秘秘咁同我入左半島,
我以為食buffet~, 但原來係食瑞士野~~

個環境好好呀~ 有好去左外國既feel~
而且好多外國人包圍住你

先唻一個麵包盤, 凍既, 不過最上面果個圓圓的好好食~
而且係佢個牛油好食~ hahahaha XD

呢個crab pancake 係openrice見人推介既~ 真係非常之唔錯~
佢啖啖既蟹肉, 再加上果個lobster source, 真係想一食再食~
意外地上面竟然有一小塊既黑松露, 令成件事更加完美~~

佢d菜上得好慢架(其實我地食得好快就真, 一上就食鬼哂)
所以有時間自拍下先~
 

仲叫左個我好鐘意既onion mushroom soup~ 超好飲~
飲得出佢係我即叫, 佢即煮, d mushroom 都好新鮮,
完全冇草味架~ good~

當然要叫佢地既主打 -- 芝士火鍋喇~~~ 佢同出面果d 最唔同既地方係
佢加左酒~ 而且係好濃既酒味~
一開始既時候我就唔係幾鐘意, 因為太濃,
不過煲煲下就會冇左酒味架喇~
佢個cheese 真係rich都爆~ 我點完拎起凍一陣就會乾左~ 好正~ haha
有一籃麵包

同薯仔, d 薯仔唔係平時我地食果d,
唔知係咩種呢? 好好食架~~~XD

呢個羊架, 不得了~ 真係好味到不得了~ 好味到我都唔識用字去形容
佢一d都唔"穌"之外, 仲好lum好入味~ 真係唔係講笑, 羊有羊味XD
 

我見到人地D 梳孚理 好似幾好食, 我想叫
但俊仔好似面有難色~ 唔太想我叫, 我都奇架喇
但食完哂野, 佢去咪toilet打算走喇
佢就話叫左甜品喇~ hohohoho~ (我仲以為佢叫左梳孚理tim)

點知過左一陣, staff就送左個蛋糕上唻
仲有happy 8th anniversery tim~~~ hehe~
雖然就唔係話好surprice, 但我知你已經好努力架喇~ hahaha多謝baby~

 
好大個既tirumisu, 食唔哂要打包喇~ 可惜我唔食朱古力, 因為佢話朱古力蛋糕細個d~~ haha

之後搵左個靜靜地冇人既地方影相.....wahahaha~ 任影~ 好開心~
 

8年間, 我地冇大風大浪, 好平靜既日復日
但我唔覺得悶, 只覺得平淡是福
雖然你唔係一個浪漫既人, 你唔太識做驚喜
但你就比到一個人地比唔到既安全感我~
而到左呢一刻, 8年了, 我都係感覺你對我既愛冇少到~
這樣就足夠~~~~~~~~~~~ 我很易滿足的~~~~ love u~~

沒有留言:

張貼留言