2014年3月3日 星期一

北海道花田遊 - 富良野


2013年7月24日

終於, 終於都完成哂我2 part既婚攝工程,
影婚照真係一個好大既工程唻架.........雖然辛苦
但辛苦都係值得既~ 因為婚只係結一次,
婚照就係留住你兩最甜蜜既時期既證據喇~~~

------------------------------------------------------
今天要離開富良野喇, 噚日本身打算買早班車返小樽
點知冇哂位, 得返4點幾5點, 都冇計~ 所以都要買
因為富良野真係冇野玩既關係,
原本要12點check out既我地仲"ai"老闆娘比我地1點checkout~
hehe真係好喇~~~~~



訓左2晚既民宿, 其實係幾好訓架~
環境都幾唔錯!!!!!!!!!!!!


但民宿就係冇電梯, 要麻煩俊仔拎(拖)lor~


食早餐既地方


民宿門口, 都幾靚架~~~~


富良野天氣真係好好~ d屋又全部都唔高, 所以視野好好~


同kami佢地分開行, 之後先再係民宿集合~
我地就出發去搵富良野出名既 小玉家喇~~~


其實都唔易搵架, 好彩噚日比我r到個地圖返唻
雖然我都有做research既~ 好好彩, 冇咩人, 唔洗等位


入到去, 基本上全店都係公公婆婆係到, 好似得我地係年輕人~
睇睇人地食咩, 佢呢到出名係soba咁當然係點soba喇



俊仔叫左個曼魚天婦羅soba~ 嘩~ 一唻到, 大碗到o左咀!!!好誇張呀~
不過好好食呀~~~~~~~~~~
soba真係一d都唔粉架wor, 仲好有麥味~ 好好味~

我就叫左天當+soba!!!!!!!!!!! 都好唔錯呀~



冇唻錯呀~~~~~~~~~ hehehe


見附近有個小小supermarket, 就入去行下喇
見到d 蜜瓜其實真係好想買返香港
但佢係冇overseas transport 我都冇辦法!!! 因為我唔係北海道走
唔係都會托2個返唻~~



最後一個機會係富良野食牛奶雪糕喇, 真係回味無窮!!!
食完牛奶雪糕, 其他係完全唔會覺得好食架lor



返民宿拎野, 要搭車去小樽喇~

沒有留言:

張貼留言