2014年3月3日 星期一

北海道花田遊 - 青池, 富田農場

2013年7月23日

今天一早清晨就起身化妝換衫~ 因為我地要去2個地點
本身係打算PLAN去小樽, 但因為佢地之前去影完話冇咩影
所以決定轉地點, 去北海道都好出名既青池~
佢地本地人都好鐘意去既地方~~

不過如果冇車既話真係非常之唔方便~~~
我地要搭車去到美瑛, 之後再轉的士去青池
由美瑛站去青池大約20-30分鐘車程~
你要知道係日本搭的士係幾心跳既一件事
但我地唔搭的士又唔得~ 去果程要4800yen呀~ 好心痛~!!!!
但影出唻既相真係非常非常靚~~~~ 咁就真係算係值得喇!!!!



青池之因為叫青池係因為青係日本漢字既藍色
佢因為好近某一個火山, 所以佢個池就有好多天然既礦物質形成藍色!!


我地約左的士司機返唻接我地~ 再去另一個地方~
富良野公園~~~~


北海道既melon真係甜到你唔信架~~~ 真係好想好想帶返唻香港架
但因為太重既關係, 我地又唔係直接返香港既關係, 自己食完就冇得分享喇



富良野公園出名係呢個七彩花田~ 我想講既係~ 睇相同現場係好有分別~


睇相真係好靚~ 現場都係靚既, 不過同我想像既有少少出入
我以為係好高. 個人行入去係會去到腰果d,
但原來只係去到ankle位~ 


我真係覺得自己冇揀錯唻花田影相, 我就係要呢種colorful既感覺
d相出到唻真係好靚好colorful好開心呀~~~~ 


7月中薰衣草真係開得好靚...............雖然我唔鐘意聞, 我真心覺得臭既!
但我唔討厭佢既顏色~~~~



天氣幾好~~~~ 雖然係好曬, 但又唔會好熱......呢個日子影相真係對我太好~


之後過左旁邊有個向日葵園~


因為我同攝影師哥哥講我好鐘意向日葵,
呢到d向日葵開得好靚呀~~~~~~~~ 我地偷入左去影相~~


最後都忍唔住食返個富良野名物- melon icecream~
真係第2度係食唔到架~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言