2014年3月20日 星期四

北海道花田遊 - 小樽宏樂園


2013年7月24日

2個小時既車程就去到札幌喇, 再轉巴士落小樽先~



今晚就係去呢個trip既重頭戲, 溫泉酒店
因為我地想一天溫泉酒店, 咁岩又比我搵到間市區溫泉酒店!
太好喇!!!!!!!!!! 本身想去登別果d~~~ 但係超級唔就腳架
因為要再搭2個幾鐘車先去到...........只係溫泉太唔抵喇
好彩比我搵到小樽呢間! 仲介紹左比kami佢地, 同我地一齊去tim~


去到都天黑lu~ 果時7點喇~要開始晚餐喇
房同餐我都係係宏樂園個官網訂架~ 而且佢有英文!!
仲有英文email confirm, 唔係好多日本網做到~

我訂左日式露天私風呂~ + 刺身晚餐~~~~
一入到去已經覺得間房好靚呀!!!!!!!!!!!!!!!



呢個就係我地既私人風呂喇~~~ 好似幾淺, 但其實都少少深~可以坐係到
果日十幾度, 因為果到係露天, 十幾度非常ok~ 但如果幾度就真係十分high high


係我地欣賞緊我地間房既時候, 有個嬸嬸拎d晚餐入唻喇


先係頭盤, 一人一盤既刺身~~~wow~ 個吞拿魚勁好食
uni 勁甜..........仲有..........好大隻既丹蝦.............
好懷念呀.............>_<





呢個茶碗...........麻麻地


主菜上場.............燒和牛!!!!!!!!!!!你唔好睇佢細細份
真係入口溶係口既感覺!!!!!!!!!!好爽!!!!!!!!



好多野食呀~ 全部細細份, 但食完飽到上心口~~~~~~~


鮑魚呀~~~~~~~~~ 好好食既烤鮑魚呀~~


燒蟹腳........yumyum!好鮮甜又唔會干



水蛇春咁長既菜單~~~~~all in japanese~


到最後, 嬸嬸入唻送上雪芭..........
係lime 雪芭, 其實真係好好食架~ 但太飽喇, 食唔哂呀~
佢個米紙仲要勁好食~ haha



食完呢餐我已經覺得3000幾係比得好值!

食飽之後就去溫泉玩下~~~~~~~雖然唔係好靚~
不過都係一個小體驗唻既~




我地返到房, 已經有人幫我地鋪好床喇~~~~
唔薄架, 好舒服架~ 浸完訓仲舒服!!!
我地當然冇side左自己個私人風呂喇
又再浸喇喂~~~~~~~~ 2個一齊浸真係好好呀~
平時都唔得既~


太舒服喇~ 訓覺好架喇~~~

因為真係比左好貴, 我地唔可以side左個風呂,
我地比平日早左起身, 7點幾就起身左, 先去食早餐



早餐都算豐富!!!! 仲有沙律同yogut~~


個燒三交魚超好食!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



仲係附近行左一陣~





呢2個其實係噚日姐姐比我地既夜宵.........
我地變左早餐~~~~ haha 好食~



再浸多次風呂, 影下相就要check out lu~ 好唔捨得呢到呀!!!!!!!!!!!



要搭返巴士去小樽車站喇~~~~~~~~~~~

2 則留言:

  1. 我想問你預早幾多係官網訂?你係BY EMAIL定就咁係官網襟訂購?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就咁係官網訂, 佢好似有得揀房咁訂.....之後就會收到佢地既confirm email, 佢先會比一個日文既, 之後你用英文, 佢就會send多個英文既比你!!

      刪除