2014年3月3日 星期一

北海道花田遊 - 日之出公園


2013年7月23日

話說我地離開左富田農場就又係的士去日之出公園
(今次既教訓係無車唔好去花田喇,好彩應該無下次)

去到日之出佢出面有個好大既toilet,不過好dirty
因為我要換婚紗,佢有個化妝位都算ok,
所以我就叫俊仔幫我睇住個門口,我係果度換
換完kami就幫我係出面轉妝



日之出公園都係唔洗入場費既
我地為既只係佢個鐘,完全唔係因為花田
對比起富良野農場,呢度仲令人失望
D花又開得唔靚~ 又唔多~ 以下張相係我影既
而且果時又已經接近黃昏, 藍天白雲已經收已左喇....唉~



以下幾張係係網上面偷唻放架ja, 你睇下人地果d幾靚~~~






之但係一場唻到, 又點可以唔去日之鐘呢?!
呢個係北海道其中一個地標唻架ma~.......
但係要排隊tim.............好快咁影左幾張就走人
有對日本人係到等緊影喇又........
睇完d相, 我唔係太鐘意d相, 可能果日個妝又唔好
個地點又唔係靚...........有少少後悔唻左呢到
不過都有影到一d 唔係日之鐘既相都ok~ 咁就算喇~~


終於都完成左2日既拍攝喇~ 好累呀~
因為咩都要自己唻, 補妝都要我自己唻.......=_=
真係好懷念係台灣比人當公主果個服務呀........
佢既product唔係唔得, 只係佢既服務唔得~ 好令人唔滿意>_<

搭火車返富良野喇~ 坐我地對面有2位嬸嬸係到講緊普通話
聽到佢地係到討論緊係邊到食野, 有咩好食
我就多口搭嗲......hahah 原來佢地係新加坡唻架~
點知比我r到份美食指南返唻
佢仲話我知有咩好食tim~~~~~~~~ haha~ 真係好喇~

返到富良野返民宿換過件衫, 就出去食野喇
就去嬸嬸介紹我既好好味拉麵 - 正直村喇~~



當然食佢最出名既薯仔拉麵喇
我本身已經好鐘意食鹽味牛油拉麵架~
依家仲加咪我鐘意食既薯仔, 無敵左~~~~~~
超...................................好食~!!!!!!!! 好想再食呀T^T
今晚仲可以啤啤佢tim~~~~~~~~~



食完就返民宿洗衫, 今日係花田又坐又跳咁,
d衫真係好dirty.........100 yen 洗一次30分鐘, 100 乾一次,
但一次唔乾要乾多一次~ very good~ 洗完好香呀.......



仲有免費按摩機tim~ 好爽呀~~~ hehe


聽日去小樽喇~~~~


沒有留言:

張貼留言