2013年8月29日 星期四

北海道花田遊 - 札幌

2013年7月21日

上回講到, 我地住左一晚上野, 因為近機場呀ma
我地第2日一早就要起身去成田機場, 正式出發去北海道~~~


去到成田機場, 搵air asia 既counter 先~
佢個counter都幾大架wor~ 唔係平時既check in counter
佢好似個臨時起出唻咁, 入到去侯機室都係好似搭出唻咁架


算架喇, 平就係咁, hk$600 幾一程真係好平
係平時jal, ana 果d一半呀~ 所以我都見好多日本人搭架~

我地早左成個鐘到, 成田機場冇野好食, 早d入去等上機

搭車去boarding la~


成程機都好定呀~ 冇咩氣流~一個鐘多少少就成功到左新千歲機場
新千歲機場去札幌真係好快架ja, 40分鐘就到著~


我地唻到北海道就勁喇, 每日換一間酒店
其實唔係我好想住咁多酒店
係因為地方太大, 如果唔轉酒店, 個人仲辛苦, 不過去完又覺得都ok wor

我唔記得upload酒店相tim~ 我地住呢間好正架~
Mitsui
Garden Hotel Sapporo

好近札幌jr站, 房又大又靚~ 仲有個澡堂tim~ 不過我冇去俊仔去左

settle 好左d野之後, 就去搵食喇,成朝冇食過野喇~
行返去jr 站, 見到有食街就落去睇下
一落樓梯就比我見到寶龍~
我見過好多人讚佢, 不過冇認真搵佢地址
點知比我誤打誤闖又見到wor~


果時都3點幾喇, 店面一個人都冇~ hehe 仲好~
俊仔呢個係signiture 香蒜, 真係超重口味~ 唔係唔好食
真係好蒜~ 好香架~ 但個人覺得就會咸左少少


我的就是盬牛油, 係我最鐘意食既拉麵~
呢個對我唻講就岩岩好喇~個麵真係名不虛傳~~好qq 呀~


北海道第一個拉麵已經係一個好開始喇~~~~~~~~~~

食完麵就去行下街~~~~~~~~
再搭車去薄野~ 之前我一直都搞唔清楚到底薄野係邊
因為d人一直都話係札幌,
原來係要札幌市營地鐡先去到, 雖然係一個站~ 不過好似行就要半個鐘~
行到累都係搭車好d..........

去到係狸之路行街~~~~~我地係3街到出~
其實都唔係好長, 一個至2個鐘就行得哂~


北海道當然要食蜜瓜喇~~~~~~話好平其實又唔係
有d真係好平, 不過好細個~ 同香港都差唔多~ 咁唔洗拎得咁辛苦喇?!
我地自己買左2個slide食~ 好彩佢有得咁買...........真係甜到傻左~


呢個唔知咩唻架, 我覺得好噁心呀~~ 係咩菌唻架


今次唻既其中一個目的~就係瑠久喇~~~
因為好多人都會對蟹道樂, 但我覺得我地2個邊食到咁多野
呢間有放題, 亦都有就咁叫一個3種蟹set~


先唻一個小食~ 竟然係蝦仔, 仲要係好好食架wor~
叫左2杯酒, 嘩~ 一流~~~~~~~~


海膽當, 爆哂光真係唔好意思~~~~~~~~
但好新鮮好好味呀~ 超甜呀~~~~~

主角唻喇, 3色蟹~ 毛蟹, 雪場, 松葉
我第一次食毛蟹, 估唔到食一次就鐘意左
其實2種香港 buffet好多時都有得食~
毛蟹就少d, 佢個口感好好架, 唔係qq 既蟹肉
係有少少牛奶味既棉花糖咁樣~好好食呀~~~~~~~~~
依家都好想食呀~~~~~~~~~ 呢個只係y5000, 者係hk350左右, 真係超平
平時香港一隻毛蟹都要hk$500............ 好想再食呀

沒有留言:

張貼留言