2013年8月9日 星期五

囍DIY系列 - 成長片段

 2013年8月9日

有一日係網上面遊遊下,
本身想自己做一個video for 父母感謝環節
係網上面搵搵下software,
有人話會聲會影好~ 我會試下, 再說

咁岩比我見到個好正既台灣網,
http://tw.youvivid.com/create_mv_slideshow

佢d 成長片段SAMPLES 好正~
佢有好多個唔同既style,
而且佢最好既地方就係..........可以試玩
試玩既意思係~ 你睇完sample之後可以自己upload 相
之後再自己加字, 個全個mv既框框係有哂
而且非常清楚~~~ 好好玩架~

試玩既意思係, 當你自做左一個個人mv 之後
你想download就要錢喇,
一, 你一早可以知道咩位放咩相 (有咩desprition)
二, 佢好多mv動畫真係好特別, 香港好多都做唔到既(我見過有但好貴)

一個4-5分鐘既MV大約要US$ 64.9, 一個6-7分鐘既就要US$ 84.9
你話好貴又唔係, 反而我覺得個價錢係合理既~
我之前有諗過出去搵人做, 問過幾間我自己覺得靚既
真係閒閒地.............都要千幾2千,
好靚tailor made 果間仲要4000幾tim 呀~

雖則話成長片段真係好"行",
基本上個個人去飲都唔太想睇~ 大家都係想快d開席架喇
所以我更加要整好d, 令大家唔會覺得睇得太悶~


試完再報告~~~

----------------------------------------------------------------------------------------------

2013年8月15日

果日係youtube搵緊果d dreamworks果d opening,
打算可以抄一個唻做自己opening~
點知就比我搵到個tailor made 既教學wor
雖然佢要求既software都幾多
不過睇完佢既output 真係覺得好靚呢
雖然個opening 只有20秒, 但可能我要用20日去做
但係如果出唻個效果係好既, 我真係一d都唔介意架~



http://www.youtube.com/watch?v=YRjRQaJSLCk&feature=share&list=PL7BF26E85FC076B0D

(點解作為一個女仔, 咁鐘意搞電腦野呢? 由細到大都係咁)

沒有留言:

張貼留言