2013年8月14日 星期三

三藩市 Day 3 - Yosemite national park (part 2)


2013年2月25日

上一集講到去到一半,
見到d 野生既鹿, 佢地好驚人呀~ 同奈良果d好唔同呀~



11點左右, 導遊就帶我地去左一個地方
話可以自由活動喇~ 佢比左3個options 我地
一係就行山, 一係就行水(沿路行入去搵falls), 一係就咩都唔做lor~
一個半小時之後再集合~

我地揀左行山, 呢個非常唔係我意願架XD
不過我都非常配合大家既~~~~

我真係唔係一個行慣山既人
所以係非常唔適應, 雖然佢天氣都真係幾唔話得
唔熱, 但有太陽, 有風, 但又唔凍~~


行到1/3我已經非常頂唔住, 要食LUNCH喇~ haha
我地食噚日買既sandwish 再加上剛剛係supermarket買既士多啤梨~
已經係一個sweet lunch喇~
食食下lunch, 咁岩有團友經過, 係一個人去旅行既日本仔
分甘同味, 請食strawberry~ 叫佢休息下~ hehe

食飽再上路

行到一半, 我已經跟唔到大隊喇, 由於只有一條大路
所以我地決定分開行
佢地行快D再上山頂,
我就係後面慢慢行, 唔洗拖慢佢地
因為我地只有一個半小時, 行到咁上下見到人落唻問下仲有幾耐
發現我地唔夠時間, 所以要比佢地拋低喇............嗚

其實我係OK架, 因為跟住佢地快行, 仲辛苦呀~~~


我自己一個行下, 又可以休息一下~ 又可以影下相~~~ HOHOHO
一路行, 由起初既木林景到有D山景, 已經好興奮~~~


慢慢行, 開始愈來愈靚~~~~~~~~~~


行到最上面我未到山頂已經見到呢個VIEW~~~~~~~~~~
so amazing~~~~~~~~~~~~~~ 真係好靚呀~~~~~~~
辛苦得返唻既真係非常之不同~~~


我行左一個鐘多少少~ 真係好攰好攰喇~
又因為得一條路, 所以我決定唔上山頂,
係呢到搵個地方休息下等佢地落返唻喇~~~
hehe, 反正我覺得我已經睇左我想睇既野喇~~

仲yeah得出, 仲未死得既~~~~~~~~


上山容易落山難, 仲要真係幾難, 因為好多路都好斜
好在有個男仔係到, 佢行先可以help下我地

上返車果下, 真係真係真係覺得好滿足~~~~~~ 唔係因為攰
係因為覺得自己完成左一個挑戰自己既項目真係好開心~~.

要回程喇~~~~~~ 行行下見到呢隻, 我已經唔記得佢叫咩名
k字頭既, 唔係wolf又唔係fox..........導遊話佢好wild, 唔好行咁近~~~~


回程睇falls,


回程我地訓到豬咁, 因為行山真係好攰呢.....haha
個幾鐘之後, 導遊車左我地去一個地方可以睇san fran 既夜景既
係我主觀, 夜景邊到都唔會夠香港靚~~~~~~~~


車返我地去hostel, 換件衫休息下
我地join返jojo就去食dinner喇
因為都夜喇, 好多都close左,


咁岩見到仲有間chinese food未收~ 正~
未試過咁想食飯盒既~~~~~~ haha

沒有留言:

張貼留言