2013年8月30日 星期五


今日知道左YAHOO BLOG 要關呢個消息都幾sad架
雖然我係Y! BLOG 既年資唔係高,
不過blog真係愈來愈少........
我就算唔打, 我好鐘意係y blog搵資料去旅行
依家y blog都close 咪, xanga又關左,
hkflash又唔知幾時會關
好多個blog都做唔住, 我仲諗住yahoo咁大間公司
應該唔會喇, 唉~ 都係因為冇錢搵而cut cost~
真係好傷心呀~ y blog真係一個好好既交流既地方
依家冇左佢都唔知去邊到打blog好喇..............
唔通就此結束我既blog 涯?

我仲有好多blog未打架.............
我要係10月30日之前打哂佢先~ 之前仲打算慢慢打tim~

係時候搵個好既地方可以"輕鬆搬家"

1 則留言:

  1. A+級的每周一問(Goodbye!)2013年8月31日 凌晨3:51

    這是我的新blog:
    askyouaweek.blogspot.hk
    祝你天天快樂!

    回覆刪除