2013年7月31日 星期三

三藩市 Day 3 - Yosemite national park (part 1)





好喇, 我扔低左咁耐既美國又係時候回憶一下喇~~

2013年2月25日

我一早就係網上BOOK左local tour 去yosemite,
因為聽人講好靚~ 好值得去,
有好多野係要自己去親眼見證過先知咩叫靚~~~

本身我地delay左一天, 仲以為會去唔到yosemite架喇,
點知好彩我係香港果日email佢改日子
咁岩佢又有位, 我一買到電話卡就第一時間打去confirm喇
如果少左一天, national park 同outlet, 我會揀park lor~

上網搵左一間我搵到最平既local tour 去yosemite, us139 person
雖然都係貴左d好似, 不過佢包一日車, 包司機導遊(唔包小費) 都可以喇.......

我豬左, 佢原本可以係sowntown 接我地,
但我以為我地住果邊唔係downtown佢mention果邊
搞到我叫左司機係某一個車站等~~

清晨5點幾就起身, 6點左右出門口,
其實都唔係話唔好既, 起碼我地可以玩下美國搭subway呀ma~ haha

2個站就到指地地點

自己準備既早餐~ 雖然簡單, 不過主要功能達到
而且咁樣食真係有風味到爆~~~ XD
我想講當時有好多海鷗係上面飛唻飛去想搶我地D麵包!!!

SUNRAISE.........................beautiful~~~~~~
雖然我喜歡日落多一點, 但係清晨令人感覺好精神!!!

終於架車到喇, 原來唔止我地架
仲有好多人~ 仲係全部唔同國籍架tim~ 好似聯合國咁呀~
有英國, 德國, 日本, 香港.........


行左一陣, 佢車左我地去一個中途站比我地食早餐同買lunch
由於我地前一晚已經買左sandwish~ 但見到呢d咁大咁紅又咁平既士多啤梨,
真係忍唔住買左盒~~~~


間surpermarket 好大間呀~~~~~~~ 行到我到唔捨得走
不過我估到, 走既時候都會去多次, 所以只係買左少少野食
之後返唻先再買少少手信喇~~~

由DOWNTOWN 坐左個幾2個鐘車, 終於都到左yosemite national park喇~~~
係san fran 好出名既一個national park唻架
呢到有一間酒店同一個campsite, 酒店真係貴到飛起~ 成hk$4000 一晚~ 呆了~

上到山, 一落車就見到.............雪呀~
我真係好興奮, 我第一次見真既雪, 第一次~
雖然佢只係山上未溶既雪, 但已經令我興奮到狂踢雪~~ hahahha


好高好厚~~~

呢一刻真係好靚呀~ 有綠色既雪景, 都幾難得~~~~~

左面果個係我團友既, 由於香港比較少見雪,
其實外國人都覺得冇咩野, 係我地好興奮者........wahaha

再行多一陣, wa~ 好多山峰呀~~~~~ 是旦影一張
我用我部傻瓜影, 都好似postcard咁靚呀~ 100% 唔洗修片~
大自然真係好神奇呀~~~~~~~~~


幾好意景? haha~ 我唔識佢地架~

falls..........

我地架車呀~ 好colorful 好遠都會見到~~



身後呢個就係el captan, 聽聞好多人唻爬山架~
我地之後都會係呢到行一陣山


嘩~~~~~~~~~~~~~~~~ 好靚呀~ 我依家睇返都係覺得好鬼靚~
我真係冇後悔唻左呢到呀~~~~~~~



history呢架野, 我由f.1 開始就唔鐘意, 知道佢叫咩名就得架喇
我係唔會慢慢睇佢既介紹架~ 影多d靚相好過喇~~~

太多靚相, 分開PART 2

1 則留言:

  1. 我都希望有機會去
    [版主回覆08/15/2013 12:31:42]一定有機會既, 坐言起"行"吧.....hehe

    回覆刪除