2013年7月30日 星期二

北海道花田遊 - 東京台場

2013年7月20日

去完上野都係好早, 仲有D時間
所以決定去咪台場喇, 因為我次次都係行最大果2個商場,
都冇行另外一邊, 佢地話另外果邊好多野行架~

去刑新橋轉車, 好快就到架喇


因為第一次去又冇prepare d咩,
所以都唔知係邊到落車,
平時我地就會係台場落車, 今次因為應該唔係
係青x 落車, 就會見到呢個咁靚既摩天輪喇~~~~~~~~



我地先去venus outlet行左一個圈..........一樓同2樓都係冇野行既
本身打算走架喇

點知俊仔話有3樓架wor, 係venus outlet......
好喇, 去行下喇, wahahaha 真係好開心~ 因為好多女仔牌子
仲好多都好平lor~ 可能佢係折上折lor~
一件已經7折, 2件再9折, 加上yen自己打左8折
真係平到我不得不買呀.........>_<
但由於今日只係第一日 (=_= ) 所以比人stop左我, 
你再買個gip就冇位架喇?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( 我在吼叫mode......)
 

佢叫venus mall 就係因為佢個設計好似venus咁
但由於我地係澳門已經睇到好悶喇~~ 所以呢到一d都唔特別lor~~~~


行過少少, 就係高達商場喇, (咁樣大家都好記d呀ma~ haha)
佢好多大牌子~ 但相對就比較似香港
因為好多牌子香港都有, 就會變得唔特別~
但forever 21 係我必行既, 因為每個國家既衫都唔同架~~


好似好型咁lor~~~~~~~~ 我第一次見佢ja
如果佢真係一對一架wor, 佢比我想像中細lor~


俊仔最愛, 因為香港永遠冇sale 同貴~
日本必敗牌子之一~~~ sale真係不得了~
因為佢可以半價咁sale架真係~~~~


行到差唔多9點............我好唔捨得咁走
因為要去食飯..........去台場不得不食既bills~~~ 難忘既pancake~
如果佢開係香港我又會唔會成日食呢?
就好似之前我去日本必食既一籣,
依家係香港開, 搞到我咩興趣都冇哂~~~~

講返bills~日本人氣都好高架~ 成日都要排隊
我地果日仲係星期6, 9點喇, 仲係10多人係到排緊
等左半個鐘左右就有位喇


tomato cold soup~ 好特別既味道,
佢加左好多我唔鐘意既herbs~ 整體係好既~


呢個chicken wing 唔係我上次食果個味道~
佢轉左menu呀~ 我之前食過好食果d都冇左~


俊仔最愛佢杯朱古力, 因為真係濃厚十足~~~~~~

重頭戲~~~~~~~~~~~~~ hotcake~~~~~~~~~~~~
真係唔係流, 就算你食到幾飽, 都係覺得咁好食既
如果你餓住食就梗係不得了tim喇~
佢個精髓係佢個唔會太甜既糖漿~~~~~~~ (我又想食.........呀~~~~~~~)


返上野訓返個覺, 第2日一早起身去北海道喇yoyoyoyoy


沒有留言:

張貼留言